תיירות

מכה לטסים מישראל: ענקית תעופה נוספת עוצרת טיסות מיידית

לאחר שענקית התעופה מצרפת הייתה הראשונה להגיב לדרמה הענקית בלבנון, בה הותקפו אלפי פעילי חיזבאללה בו זמנית כאשר מכשירי הקשר התפוצצו בידיהם, כעת הגיעה תורה של חברת הענק מגרמניה להכריז על ביטולי הטיסות לישראל
מערכת ice | 
לופטהנזה (צילום יחצ)
מתקפה מסתורית ענקית התרחשה היום (שלישי) בלבנון, כזו שלא נראתה מעולם. אלפי מחבלי חיזבאללה קיבלו בו זמנית הודעה למכשיר הביפר שבידיהם מטעם ארגון הטרור, וכאשר ניסו לבדוק מה פשר ההודעה, המכשיר התפוצץ בידם וגרם להם לפציעות בדרגות שונות, ולחלקם אף למוות.
כזכור, בתי החולים במדינה הודיעו כי בעקבות המתקפה הם על סף קריסה, ומתחננים בפני הציבור בלבנון להגיע ולתרום מנות דם, שכעת חסרות לו בעקבות כמות הפצועים הרבה, בפרק זמן קצר כל כך.
בשל החשש מתגובת חיזבאללה, שכמובן הפנתה אצבע מאשימה כלפי ישראל, החלו חברות תעופה ברחבי העולם להודיע על ביטול הטיסות לישראל והשבתת הקווים מנתב"ג, כאשר הראשונה להגיב לאירוע בלבנון הייתה הענקית מצרפת, אייר פראנס שביטלה את הקווים לנתב"ג, ל-48 שעות הקרובות.

מי שלא חיכתה זמן רב מאז שחברת אייר פראנס הודיעה והצטרפה גם היא, הייתה הענקית הגרמנית, קבוצת לופטהנזה, שהודיעה כי טיסותיה לישראל מבוטלות עד ליום חמישי הקרוב (19.9). כך על פי דיווח באתר פספורטניוז. כזכור, חלק מחברות התעופה ששייכות לקבוצת לופטהנזה הן סוויס אייר ואוסטריאן איירליינס. ההודעה מגיעה לאחר שהקבוצה החזירה את טיסותיה לישראל רק לפני כשבועיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה