תיירות

גל ביטולי טיסות בדרך לישראל: ענקית התעופה מגיבה לדרמה בלבנון

לאחר התקיפה המסתורית בלבנון, בה נפצעו אלפי פעילי חיזבאללה והחשש מתגובה של ארגון הטרור, שמאשים כמובן את ישראל, נראה כי גל ביטולי הטיסות הצפוי יצא לדרך, כאשר ענקית התעופה מצרפת היא הראשונה להודיע על ביטולי הטיסות
מערכת ice |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
דרמה ענקית נרשמה היום (שלישי) במסגרת אי הוודאות וההבלמה הביטחונית בגבול הצפון. בשעות הצוהריים החלו להגיע דיווחים רבים על כאוס שהתפתח במדינה, לאחר אלפי פיצוצי מכשירי קשר, בו זמנית, שהיו בידיהם של פעילי חיזבאללה ברחבי לבנון.
גם כעת, שעות לאחר התקיפה המסתורית שאיש או מדינה עדיין לא לקחו עליה את האחריות, מתקשים בלבנון להבין את סדר הגודל של השלכות התקיפה. בתי החולים במדינה נמצאים בקריסה ואף דווח כי הם זועקים לעזרתם של התושבים ומבקשים מהם לתרום דם במהרה, בשל המחסור שנוצר.
לפי שעה, מדווח כי 4,000 פעילי חיזבאללה נפצעו וביניהם מספר בכירים. בנוסף, דווח כי שגרירי איראן בלבנון נפצע גם הוא במסגרת התקיפה הדרמטית, שהותירה את חיזבאללה, לבנון והעולם כולו בהלם. 
הערב, הגיע תורן של חברות התעופה להגיב להסלמה הביטחונית והחשש מתגובה של חיזבאללה, שכמובן מאשימה את ישראל בתקיפה הרחבה, שפגעה אנושות ביכולת העברת המסרים הדחופים בארגון הטרור.
ענקית התעופה מצרפת, אייר פראנס, הודיעה לפני זמן קצר כי היא מבטלת את טיסותיה בקו שבין פריז לתל אביב, ל-48 שעות הקרובות. אם נלמד מניסיון קודם כאשר מדובר בהסלמה ביטחונית, חברות נוספות צפויות להודיע הודעות דומות בזמן הקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי גאון
    ימני לשעבר 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם רואים ביבי גאון! איזה מזל שיש לנו את כנף צייון . עכשיו הוא יעשה נגלות ויביא את כל הישראלים התקועים בעולם.... היה שווה את כל הכסף.
    סגור