רכילות עסקית

רשת הענק הישראלית קרסה: המתחרה מסתערת על הלקוחות שלה

רשת אמריקן לייזר הכתה גלים כאשר התפרסמה קריסתה הכלכלית, שהביא אותה להגיש לבית המשפט בקשה לעיכוב הליכים. בזמן שעולים מספר שמות כרוכשים פוטנציאליים לרשת, המתחרים מנצלים את המצב ומציעים ללקוחות המאוכזבים של החברה הנחות
מערכת ice | 
אבטלה-אילוסטרציה (צילום freepik)
רשת הרפואה האסטית המוכרת בישראל, אמריקן לייזר, הגישה לאחרונה בקשה לבית המשפט להוצאת צו עיכוב הליכים, כאשר גובה החוב שצברה הגיע לסכום אדיר של 110 מיליון שקל. כזכור, כאשר פורסמה קריסתה של אמריקן לייזר, אף דווח כי החברה לא העבירה משכורות ליותר מ-300 עובדיה בישראל, שאיישו את 20 סניפיה ברחבי הארץ.
לאחרונה דווח כי רשת קר שוקלת לרכוש את אמריקן לייזר שקרסה, בנוסף לשמות נוספים שעלו כרוכשים פוטנציאליים. רשת קר אף התייחסה לפרסומים אודות הרכישה הפוטנציאלית והאסטרטגית, אם תצא לפועל.
בפוסט של קר שירותי רפואה נכתב: "לקר ניסיון עצום בהפעלת השירותים של הסרת משקפיים בלייזר והסרת שיער בלייזר, ביעילות, באמינות וברווחיות. בכוונתנו להפעיל את החברה כמסגרת עצמאית, בדיוק כבעבר, בשם "אמריקן לייזר החדשה", ולהעסיק את כל העובדים שירצו בכך. לשם כך, נשמח להיפגש עם עובדי אמריקן לייזר, להיכרות, לבניית תוכנית ואמון".
בינתיים יש מי שהחליטה ככל הנראה לנצל את המצב ולהסתער על הלקוחות המאוכזבים של אמריקן לייזר, שחלקם אף רכשו תוכנית הכוללת טיפולים ותיקונים לכל החיים, תוכנית שכמובן החברה לא תוכל לממש אם תקרוס, או אם הרוכשת העתידית במידה ותהיה כזו, תתנער מאחריות זו.
רשת הרפואה האסתטית פרופורציה מפרסמת בימים אלו ברחבי הרשת החברתית פוסט ממומן הפונה ישירות ללקוחותיה של אמריקן לייזר, ומציעה להם מחירים מוזלים עבור השלמות טיפולים.
צילום מסך מתוך פייסבוק
"לקוחות אמריקן לייזר? התחלתם טיפולים וזקוקים להשלמה לסדרה? פרופורציה מציעה לכם מחירים מוזלים להשלמת טיפולים". נכתב בפרסומת של פרופורציה אשר הופצה ברחבי רשת פייסבוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה