כסף וצרכנות

רמי לוי, שופרסל ואושר עד משנות כיוון: מוצר חדש בדרך

קבוצת 'קיבוץ השלושה' נכנסת לראשונה לקטגוריית מזרני השינה ותשווק את מזרני הויסקו בישראל ברשתות המזון והשיווק המובילות, בניהן: רמי לוי, חצי חינם, שופרסל אונליין , אושר עד. לרגל ההשקה  יעלה קמפיין דיגיטל וסושיאל רחב, בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל 
מערכת ice |  9
רמי לוי, שופרסל, אושר עד (צילום shutterstock)
קבוצת 'קיבוץ השלושה'  נכנסת לראשונה לתחום מזרני השינה, במסגרת זו תייצר ותשווק  מזרנים מסוג  ויסקו, תחת המותג: 'מזרני קיבוץ השלושה', שישווקו ברשתות המזון והשיווק המובילות, לרבות: רשת רמי לוי, חצי חינם, אושר עד, מחסני חשמל, קינג סטוק, אתרי אייקומרס : שופרסל אונליין,  אתר הבית של קיבוץ השלושה ועוד.
מזרני הויסקו של קיבוץ השלושה מתבססים על מודל אמריקאי, מזרנים המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת,  ברמת איכות גבוהה ביותר, עם כל התקנים הנדרשים,  ובמחירים נגישים והאטרקטיביים ביותר בשוק.  
  
מזרני ויסקו של קיבוץ השלושה פותחו בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת ספוג ויסקו, מערכת קירור ייחודית, כביס וקל לניקוי, ספוג זכרון מתקדם המעניק חווית שינה מפנקת עבור הלקוח לאורך כל הלילה, עם  10 שנות אחריות ללקוח.
לדברי טירן והדי, מבעלי קבוצת קיבוץ השלושה: "קטגוריית מזרני הויסקו בישראל הינו שוק צומח בארץ ובעולם, באופן משמעותי, ואנו מעריכים שהוא מהווה כיום כ- % 60 משוק המזרנים בארץ.  המחירים בישראל נעים בטווח רחב, החל מכ- 1,100 ₪ למזרון בודד ועד למעל 10,000 ₪ עבור מזרנים זוגיים ומפוארים. אנו החלטנו "לשבור את השוק" ולהכנים לרשתות המזון והשיווק מוצר במחיר מנצח". לדבריו: "הביקוש למזרני ויסקו הולך וגדל, בעיקר בקרב צרכנים המעוניינים בשיפור איכות השינה והפחתת כאבים.  כיום הצרכן הישראלי רוצה לקבל תמורה מקסימאלית – מחיר הגון ונגיש לצד מוצר טוב ואיכותי. זה בדיוק התמהיל שאנו מציעים: מזרן איכותי לשינה רצופה וטובה, עם כל התקנים והאישורים הנדרשים, במחיר לכל כיס.   

צילום: אלעד גונן
עוד אמר והדי: "הרגלי צריכת המזרנים משתנים ואיתם גם חווית הקניה של הלקוח שיכול  "על הדרך" לרכוש  ברשת מזון  מזרן המגיע בארגז קומפקטי, בעל מידות נוחות לשינוע ברכב פרטי, מבלי להיכנס לאופרצייה של הובלה,  הרכבה וכו. השיטה שלנו מצמצמת משמעותית את עלות ללקוח,  החל משלב האספקה, הובלה,  הרכבה וכו.  בנוסף, יש גם מענה עבור מגזרים שלמים וגדולים בחברה הישראלית, כמו: המגזר החרדי/דתי".    
מחירי מזרני הויסקו  של קיבוץ השלושה נעים החל מ- 699 שקלים לגדלים של מזרני יחיד 160/180 ומזרן זוגי החל מ – 1,300 שקל, בגדלים של 180/200. לרגל ההשקה  יעלה השבוע קמפיין דיגיטל רחב, בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל. הקמפיין כולל פעילות משפענים, פרסום בנקודות המכירה ופרסום בסושיאל.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    חקיינים
    צביקה 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו ש-ksp וסופרפארם הפכו להיות חנות לכל דבר
    סגור
  • 7.
    אלף מאה שקל. בטח
    כג 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו לייקר לנו את החיים
    סגור
  • 6.
    לקנות מזרון אצל רמי לוי ?
    תני 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מענין מי יהיו הקונים .
    סגור
  • למה לא
    צביקה 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שלא הייתה קונה מksp חנות מחשבים והיום סופרמרקט לכל דבר
    סגור
  • 5.
    שדרות החייל 2 תל אביב
    אשר 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסיונות הרדמת הציבור לא מפסיקות הפעם ללא שום חנפנות מוכרים לנו מזרונים שנישן טוב יותר בזמן שהם מעלים את המחירים ומתעשרים על חשבוננו
    סגור
  • 4.
    קיבוץ השלושה איפה זה ?
    משה כף 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צוחקים עלינו בעניים
    סגור
  • 3.
    במקום לשווק את מזרני פולירון וזיקים (ל"ת)
    ישובי העוטף 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    פרסומת
    Usa 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולמ תציינו שזו מודעת פרסומת.
    סגור
  • 1.
    מזרן
    שילה 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי יגיעו המזרנים לסופרים ?
    סגור