השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: זו הבשורה שמקפיצה את מניית אינטל

שוק המניות ננעל היום בקווים שטוחים וכמעט ללא שינוי בעקבות אי-הודאות לגבי גובה הורדת הריבית עליו יכריז מחר הפד. אינטל, שנמצאת בעיצומה של תוכנית התייעלות וקיצוצים, מצליחה לעורר אופטימיות במשקיעים על רקע הכרזה על עסקה מבטיחה עם אמזון

מערכת ice | 
אינטל (צילום shutterstock)
יום המסחר בבורסה בניו יורק ננעל היום (שלישי) במגמה מעורבת עם תנועות קלות בלבד - בזמן שהמשקיעים מעדיפים להמתין להודעה של הפד על הורדת הריבית מחר – לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה.
מדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.038%, הנאסד"ק עלה ב0.048% ו-P&S 500 הוסיף לערכו 0.026%.
דו"ח המכירות הקמעונאיות שהתפרסם היום והיה טוב מהצפוי, עזר להפיג את חששות המשקיעים מהאטה כלכלית חדה. על פי הנתונים, המכירות הקמעונאיות בארה"ב עלו ב-0.1% באוגוסט.
מניית אינטל טיפסה ב-2.68% לאחר שתי בשורות טובות לענקית השבבים תוך ימים בודדים: החברה הכריזה על שינויים ארגוניים ופיצול חטיבת ייצור השבבים ליחידה עצמאית, ובנוסף הודיעה על עסקה ליצירת שבב מותאם אישית עבור יחידת שירותי האינטרנט של אמזון. כזכור, ענקית השבבים עוברת תוכנית התייעלות וקיצצה כ-15% מכוח האדם העולמי בחברה שהם כ-15 אלף עובדים.
מניית מיקרוסופט עלתה ב-0.88% בעקבות הכרזת ענקית התוכנה על תוכנית רכישה חוזרת של מניות בשווי 60 מיליארד דולר, וגם העלתה את הדיבידנד הרבעוני שלה ב-10%
בראש רשימת המרוויחות ביום המסחר בנאסד"ק: מודרנה (4.08%+), Airbnb (3.89%+) ודיימונדבק אנרג'י (2.84%+). מנגד, המפסידות הבולטות במדד הן אטלסיאן (5.65%-), קו-סטאר (2.78%-) ואלקטרוניק ארטס (2.68%-).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה