בריאות

הסטנדאפיסט האהוב חושף את המחלה שלו בקשת 12: "הרופאה צדקה"

יעקב כהן סיפר בראיון: "הגוף שלי היה נתפס מהליכות קצרות והיו לי כאבים לא הגיוניים. הלכתי לרופא, הייתה במרפאה רופאה מחליפה שביקשה ממני לשבת על המיטה, נתנה לי מכה עם פטיש על הרגל ואמרה שיש לי פרקינסון. לא הרגשתי שום סימנים, הלכתי לכל הבדיקות והתברר שהרופאה צדקה"
מערכת ice |  4
יעקב כהן ואשתו (צילום רפי דלויה)
השחקן והסטנדאפיסט האהוב יעקב כהן הצליח להחביא מהקרובים ומהקהל שלו במשך שמונה שנים כי חלה במחלת הפרקינסון. אחרי שנים על הבמות ומול המצלמות, הוא מתמודד כעת עם מחלה שעשויה לגרום נזק גדול להמשך הקריירה שלו.
בריאיון היום (שישי) ל"גלית ואילנית" בקשת 12 הוא משתף לראשונה את הרגע בו קיבל את הבשורה הקשה מהרופאה שלו: "בבהתחלה חשבתי שלא אדבר על הפרקינסון בכלל, גם בגלל שהודיעו לי על המחלה בצורה מאוד מוזרה". כעת הוא מספר בפעם הראשונה על ההתמודדות עם המחלה.

בהמשך הראיון, כהן חזר ושיתף את היום בו קיבל את ההודעה שטלטלה את חייו והבהירה לו מה יקרה מעתה והלאה: "אני זוכר שהרגשתי לא טוב, הגוף שלי היה נתפס מהליכות קצרות והיו לי כאבים לא הגיוניים".
הוא המשיך וחשף: "הלכתי לרופא, הייתה במרפאה רופאה מחליפה שביקשה ממני לשבת על המיטה, נתנה לי מכה עם פטיש על הרגל ואמרה שיש לי פרקינסון. לא הרגשתי שום סימנים, הלכתי לכל הבדיקות והתברר שהרופאה צדקה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מחלות
    נוני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעקב היקר צור קשר עם השר לשעבר מיקי כהן ותקבל ממנו הסבר הטוב ביותר.כי גם עליו המחלה לא פסחה .ואומרים אין חכם כבעל ניסיון.ואלי משם תבוא הישועה. בטוח שהדברים יהיו יותר ברורים.רפואה שלימה חבר.
    סגור
  • 3.
    רפואה שלמה (ל"ת)
    שובר שתיקה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הרבה בריאות
    אחד 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין ריפוי למחלה אבל עם מינון תרופות וספורט אפשר להשאיר אותה על אש קטנה.
    סגור
  • 1.
    בריאות!
    רות 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הרבה בריאות ונס משמים אמן!
    סגור