בריאות

יעקב כהן חשף בכאב מול הקהל: "לא ציפיתי לפרקינסון"

עוד לפני שחשף זאת בעיתון, יעקב כהן סיפר לקהל: ״ציפיתי מהרופא באיכילוב שיתן לי איזה מחלה לעניין אחרי כל כך הרבה שנים של היפכונדריה. ציפיתי להתקף לב, לרגע לא ציפיתי לפרקינסון, עכשיו יש לי הקלה, אני שמח שכולכם יודעים"
מערכת ice | 
יעקב כהן ואשתו (צילום רפי דלויה)
חשבתם שיעקב כהן חשף את הפרקינסון שלו בפעם הראשונה בעיתון? אז מתברר שרגע לפני שעשה זאת, הוא סיפר על המחלה כבר יום קודם מול קהל חי. הבדרן השיק את מופע הבידור החדש שלו ״הסטנדאפיסט״ ושם חשף את הפרקינסון שלו לעיני המעריצים.
כשהוא על הבמה, נושא את הסוד הגדול שלו, הבדרן האהוב גילה לקהל את הרגעים שלפני נודע לו על המחלה וכמה היה קשה לו לא לספר עליה לסובבים ולמכרים. אל המופע הגיעו משפחתו הרחבה כולל אשתו טירנית, ילדיו, אחיותיו ובני משפחתו, חברו השחקן גיא לואל הגיע גם כן לחלוק כבוד.
כהן סיפר לקהל: ״ציפיתי מהרופא באיכילוב שיתן לי איזה מחלה לעניין אחרי כל כך הרבה שנים של היפכונדריה. ציפיתי להתקף לב, לרגע לא ציפיתי לפרקינסון, עכשיו יש לי הקלה, אני שמח שכולכם יודעים".
מי שבירכה אותו הייתה ניצה בן צבי מנכ"לית תיאטרון חיפה שאמרה: היה ערב מרגש במיוחד. אני מצדיעה ליעקב על החוסן הנפשי והמתנה הגדולה שנתן לכולנו- מופע מצחיק, שנון ומהנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה