תרבות ופנאי

הבימה והקאמרי מזמינים את תושבי הדרום: אלו ההצגות בחינם

תיאטרון הקאמרי מזמין את תושבי עוטף עזה לצפות בהצגות הקאמרי ללא תשלום - מהערב ועד מוצ״ש, גם התיאטרון הלאומי הבימה מחזק את תושבי עוטף עזה ומזמין את התושבים להצגות ללא תשלום
מערכת ice | 
תיאטרון הבימה (צילום יהודית גרעין-כל, מתוך אתר פיקיויקי)
תושבי עוטף עזה ממשיכים לקבל חיבוק מבעלי העסקים הגדולים במדינה ולצד ההטבות של רמי לוי ורשת המלונות ישראל קנדה, הגיעו הטבות נוספות מצד רשתות שרק רוצות להנעים את זמנם של התושבים שברחו מהדרום הבוער בצל האיום הרקטי מעזה.
תיאטרון הקאמרי מזמין את תושבי עוטף עזה לצפות בהצגות הקאמרי ללא תשלום - מהערב ועד מוצ״ש. כל ההצגות המוצגות בימים הקרובים יהיו פתוחות בפני תושבי העוטף: עוץ לי גוץ לי, גרושים, מותו של סוכן, הבן של מושיקו הגדול, פוטוגרף 51, רינגו.

גם תיאטרון הבימה מזמין את תושבי עוטף עזה להגיע הערב ללא תמורה* להצגות ישראליות, כחול לבן: "עוד חוזר הניגון", מחזה מוזיקלי על חייו של נתן אלתרמן ובתו תרצה אתר.
כמו כן, גם ההצגות "אידה", סיפורה של אידה נודל, אסירת ציון, "מלון סוף העולם", מחזה ישראלי בשילוב שנסונים צרפתיים מאת רובי פורת שובל, יהיו זמינות בחינם עבור תושבי הדרום. ההטבה המיוחדת של התיאטראות תקפה להערב (שלישי) 9.5, בהצגת ת"ז בקופות התיאטרון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה