תיירות

רמי לוי וישראייר מעניקים 100 דולר הנחה: מי ייהנו מההטבה?

בהודעה מטעם ישראייר, חברת התעופה שבשליטת איש העסקים רמי לוי: "ישראייר מחזקת את תושבי עוטף עזה   ותעניק 100 דולר הנחה למזמינים חבילות נופש לחו״ל. (הזמנה של מינימום 450 דולר לאדם)"
מערכת ice | 
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
אחרי 100 טילים על הדרום והצפון, בפעולה שקטה ומפתיעה במיוחד, הג'יהאד האיסלאמי חטף הלילה (אור לשלישי) מכה קשה ממדינת ישראל וצה"ל. בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ סוכלו מפקד מרחב צפון רצועת עזה של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, האחראי על הירי הרקטי לעוטף בחודש האחרון. עם ההימלטות של תושבי הרצועה והדרום לכיוון המרכז והצפון, יש מי שמציע להם הטבות להנעמת זמנם.
בהודעה מטעם ישראייר, חברת התעופה שבשליטת איש העסקים רמי לוי: "ישראייר מחזקת את תושבי עוטף עזה   ותעניק 100 דולר הנחה למזמינים חבילות נופש לחו״ל. (הזמנה של מינימום 450 דולר לאדם)".
עוד נמסר מטעם חבר התעופה: "כמו כן ישראייר תעניק 200 שקלים הנחה לכל הזמנה לחבילת נופש באילת. ההטבה תקפה מהיום ועד 15.5 בהצגת תעוד מזהה ליציאות בחודשים מאי ויוני".
 
עם פתיחת מבצע ״מגן וחץ״, שר הביטחון יואב גלנט אישר כעת גיוס מילואים לתפקידים נדרשים במערכים השונים, בהתאם לצרכי צה״ל. בינתיים, ‏מנהיג חמאס, איסמאעיל הנייה, על חיסול שלושת בכירי הג'יהאד האסלאמי בעזה: "האויב טעה בהערכותיו והוא ישלם את המחיר על הפשע שלו"
כמו כן, שר הביטחון יואב גלנט, אישר לפני זמן קצר את הפעלת תוכנית ״משב רוח״, המאפשרת לתושבי עוטף עזה לצאת להפוגה בבתי הארחה ברחבי הארץ. אנשי רשות החירום הלאומית (רח"ל) במשרד הביטחון מעדכנים כעת את ראשי הרשויות הרלוונטיות בעוטף על אופן מימוש התוכנית. שינויים גם בתנועת הרכבות והתחבורה הציבורית מחשש לירי צלפים.

ראשי הערים בדרום, לרבות אשדוד, אשקלון, שדרות, חוף אשקלון ויישובי עוטף עזה הנחו את התושבים: "צה"ל החל בתקיפת יעדי טרור ברצועת עזה. בשל כך, השתנו הנחיות ההתגוננות. חל איסור על שהיה בשטח פתוח למעלה מ10 אנשים - אנו קוראים לכל מי שנמצא עדיין במדורות, לכבות בבטחה את המדורה ולהתפנות לבתים. במבנה ניתן לשהות עד 100 איש ומקומות עבודה יפעלו רק אם ניתן להגיע למרחב מוגן עד 15 שניות. חל איסור לקיים לימודים, אך מכיוון שמחר ל"ג בעומר, מוסדות החינוך סגורים. אנו מבקשים מכם להישמע להנחיות ובעת אזעקה להיכנס למרחב מוגן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה