בריאות

מעיין אדם בחשיפה דרמטית על מצבה הרפואי: "בכיתי בלילה"

מעיין אדם נאלצה לעבור חודש לאחר הלידה ניתוח מורכב בבטן שבמהלכו נאלצו הרופאים להוציא את אחת השחלות שלה: "היה יכול לקרות שיכרתו לי את שתיהן"

מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מגישת הטלוויזיה בקשת 12 מעיין אדם נאלצה לעבור הבוקר ניתוח מורכב ביותר בעקבות ממצא חריג שנמצא בבטנה - ציסטה בגודל של 25 סנטימצטרים. כעת היא חושפת (שלישי) כי במהלך הניתוח נכרתה לה אחת השחלות, ועכשיו הבטן שלה חזרה לגודלה המקורי.
בסטורי שהעלתה אדם ממיטת האשפוז לאחר הניתוח סיפרה כי נכנסה לניתוח בביטחון ובידיעה שיש לה תעודת ביטוח לאחר שהקפיאה ביציות בעברה, בדיוק למקרה מסוג זה: "כרתו לי את השחלה בשלמותה והיה יכול לקרות שיכרתו לי את שתיהן, מעבר לזה יש לי 23 ביציות בנות 32. אנחנו לא יודעים מה יהיה בחיים, ומי שרוצה ילדים וחשוב לה ועברה את גיל 30 - תעשו שימור פריון".
"אמרתי לעצמי שמקסימום אפשיר ביציות אחרי הניתוח, לכו תבדקו את זה. דברו עם הרופאה שלכן", אמרה אדם לעוקבות שלה.
שעה לפני הניתוח פרסמה אדם בסטורי שלה את החששות מההליך הרפואי: "נפרדת גם מהבטן המושלמת שהייתה לי פעם ומתכוננת לצלקת ארוכה. בכיתי על זה כל הלילה, לא אשקר. אמא סיפרה שאחרי הניתוח בכתף היא בכתה למפל שהכתף שלה מכוערת ומפל ענתה: 'אמא לכולם יש כתף, לך יש כתף עם סיפור'. אז הייתה לי בטן יפה, ועכשיו תהיה לי בטן עם סיפור".
נזכיר כי ביום ראשון אושפזה מעיין אדם בבית החולים לאחר שהגיעה למיון נשים באמבולנס. לאחר מכן פרסמה כי התגלתה הסיבה שבגינה הוחלט להשאירה באשפוז: ציסטה חריגה בגודלה - 25 סנטימצטרים.
לדבריה זה מה שגרם לבטן שלה להיראות גדולה מהרגיל: "זה לא הרחם שכבר חזר לגודלו המקורי. הרופאים ממשיכים לבצע בדיקות לבחון את הממצא הזה ולהחליט בנוגע לפרוצדורה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה