בריאות

מרתון ירושלים יוצא לדרך: כל הפרטים על האירוע

תערוכת הספורט של מרתון WINNER ירושלים 2024 יוצאת לדרך במתחם הסינמה סיטי ירושלים, הכניסה חופשית. באירוע ייערך גם ערב הפסטה המסורתי של המרתון   
מערכת ice | 
מרתון ירושלים (צילום sportphotography)
מרתון winner ירושלים ה-13 יערך ביום ו', ה-8 במרץ 2024. עיריית ירושלים תקיים גם את אירוע EXPO ירושלים - תערוכת ספורט ייחודית, שתתקיים בין התאריכים ה5-7.3 (ימים ג-ה, בין השעות 15:00-21:00) במתחם הסינמה סיטי ירושלים. הכניסה חופשית. 
מרתון winner ירושלים יעמוד השנה בסימן הצעדה לחיילי צה"ל, כוחות הביטחון וההצלה הנלחמים בחזית, מציע שישה מקצים העוברים באתרים המרכזיים וההיסטוריים של ירושלים: מרתון מלא (42.2 ק"מ); חצי מרתון (21.1 ק"מ); 10 ק"מ; 5 ק"מ; מרוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומרוץ קהילות (800 מטר). 
ערב הפסטה המסורתי: בדומה למרתונים הגדולים בעולם  וכן במרתון ירושלים, ייערך ערב הפסטה המסורתי לרצי המרתון המלא (42.2 ק"מ), ביום חמישי, 07.03.24 בשעות הערב, במסגרת התערוכה. באירוע החגיגי, ייהנו המשתתפים מפסטיבל פסטה, טעמים ופחמימות שייסעו להם לקראת הריצה המאתגרת.
איציק לארי, מנכ"ל עיריית ירושלים: "מרתון winner ירושלים הקרוב המציין  13 שנה להיווסדו ויעמוד בסימן הצדעה לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, יקיים כמיטב המסורת את EXPO ירושלים וערב הפסטה המסורתי. המרתון הוא לא רק תחרות ריצה ומסלול שעובר בנופיה הקסומים של ירושלים, אלא פסטיבל ספורט ירושלמי ייחודי. אני מזמין את כולם להגיע יחד עם כל המשפחה וליהנות מהפנינג ספורטיבי, ססגוני ומהנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה