טלוויזיה

צפו בישראלית שהדהימה בגמר הריאליטי העולמי: תזכה במיליון דולר?

מאלפת הכלבים הישראלית רוני שגיא הופיעה אמש בגמר "אמריקה גוט טאלנט", והתוצאות יפורסמו בשבוע הבא. גם הפעם השופטים נותרו חסרי מילים, והקהל נעמד על רגליו | צפו בביצוע המרגש
מערכת ice | 
רוני שגיא (צילום יחצ)
רוני שגיא בת ה-32, מאלפת כלבים מכפר סבא, כבשה את סיימון קאוול ושאר שופטי התוכנית "אמריקה גוט טאלנט" כמדריכת ריקודים עם כלבים, וזאת בתוכנית הריאליטי הנצפית ביותר באמריקה ומשודרת בסלקום TV. אתמול (חמישי) התמודדה שגיא בגמר הגדול ושוב הדהימה את כולם. התוצאות יפורסמו בשבוע הבא, ועד אז נהיה במתח אם תזכה להניף את הגביע ולזכות בפרס הגדול בסך מיליון דולר
כבר בשלב האודישנים באחת התוכניות הנצפות ביותר בארה"ב, גנבה הישראלית את ההצגה כאשר ביצעה יחד עם כלבה רית'ם, ריקוד מרגש ובתיאום כמעט מושלם לצילי השיר California Dreamin של הזמרת סיה. היא קיבלה ארבעה "כן" מארבעת השופטים (סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה), שאף נעמדו על רגליהם חסרי מילים, והרעיפו עליה תשבחות רבות, וכל זאת לקול מחיאות הכפיים הסוערות של הקהל. משם התקדמה בשלבים עד לגמר הגדול, והצטיינה גם בו.
בראיון ל-ice לפני כשבוע וחצי אמרה רוני שגיא כי דווקא בתקופה של ההלם אחרי ה-7 באוקטובר היא קיבלה יותר מוטיבציה לעשות כמה שיותר בשביל לגרום לעולם לראות את פניה היפות של ישראל: "הבנתי שיש לי פה הזדמנות רגע פה לעשות משהו גדול", אמרה, "תחום הריקוד עם כלבים מעבר לכך שהוא מאוד מתוק ויפה ויזואלית, הוא תחום שמלמד אותנו המון, כי העבודה עם הכלב מחייבת אותך להיות מבין וקשוב. לייצר תקשורת ברמה גבוהה עם חיה שלא דוברת את השפה שלך".
עוד אמרה שגיא: "אני הולכת פה עם הרבה גאווה ישראלית. אנחנו אנשים שיודעים לשרוד ואנשים שנלחמים על החיים. בסופו של דבר הסיבה שהצלחתי להגיע ל'אמריקה גוט טאלנט' זה בגלל שאני מגיעה ממדינה שמלמדת אותנו כל הזמן להלחם ולעשות את המקסימום בשביל להגיע לאן שאנחנו רוצים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה