טלוויזיה

הישראלית שמככבת בריאליטי הפופולרי בארה"ב בראיון: "הריקוד יוקדש לחטופים"

רוני שגיא בת ה-32 מכפר סבא כבשה את סיימון קאוול ושאר שופטי התוכנית "אמריקה גוט טאלנט" כמדריכת ריקודים עם כלבים, בתוכנית הריאליטי הנצפית ביותר באמריקה - המשודרת בלעדית בסלקום TV. מחר היא תתמודד בחצי הגמר, ובראיון ל-ice היא מספרת על העבודה הקשה בתוכנית, ועל ההשתתפות בזמן המלחמה: "הולך להיות רגע מרגש לאזכור השבויים בלי מילים, בתוך הריקוד"
אפרת קרסנר |  2
רוני שגיא (צילום יחצ)
רוני שגיא בחצי גמר "אמריקה גוט טאלנט", תוכנית הכישרונות המצליחה בעולם, בתוכנית שתשודר הלילה בין רביעי לחמישי. כמו כל העונה, תוכלו לצפות בתוכנית הזו שתשודר בלעדית בסלקום TV והפרק יעלה לשירות ביום שבת (14.9) מתורגם לעברית.
רוני שגיא תמיד חלמה להגיע הכי רחוק שאפשר, ואם זה אומר לככב בתוכנית הריאליטי הכי נצפית בארצות הברית אז היא תציב לעצמה מטרה ותכבוש אותה, אבל היא בהחלט לא שיערה לעצמה שזה הולך לקרות בתקופה הכי סוערת שידעה מדינת ישראל, ויש לה הסבר איך זה קרה.
שגיא, בת ה-32, היא מדריכת כלבים שלמדה את התחום אחרי שחיפשה מקצוע שישלב בין כלבים לריקוד, ובראיון לאתר ice היא טוענת כי דווקא בתקופה של ההלם אחרי ה-7 באוקטובר היא קיבלה יותר מוטיבציה לעשות כמה שיותר בשביל לגרום לעולם לראות את פניה היפות של ישראל.
 
(האודישן של רוני שגיא. זכתה לתשואות השופטים והקהל)
"אני זוכרת ב-7 באוקטובר שהייתי בשוק. לפני המלחמה הייתי בגישה של 'מה אני? אני בסך הכל רוני מכפר סבא' אבל ברגע שהתחילה המלחמה והבנתי שיש לי פה הזדמנות רגע פה לעשות משהו גדול, אני אביא משהו עלינו בהסתכלות חיובית", וככה היא מצאה את עצמה באודישנים לתוכנית הכישרונות הגדולה בעולם "אמריקה גוט טאלנט". מחר (רביעי) היא תתמודד בחצי הגמר של התוכנית (בישראל התוכנית תשודר בסלקום טי וי ב-14.9), ככל הנראה מדובר בהישג מרשים ביותר כיוון שאף ישראלי עד היום לא הצליח להגיע כל כך רחוק.
היה עניין סביבך דווקא בגלל שאת מישראל?
"הגעתי לאודישן בחודש מרץ האחרון, ההפקה בכלל לא ידעה שאני מישראל. האמת כשהתחילה המלחמה בארץ אני עצרתי, וניסיתי להבין מה קורה פה. מן שוק כזה. כולנו חווינו גם את התחושה הזאת. שאלתי את עצמי 'אם מחר אני מתה מה אני רוצה שיישאר אחריי? וככה הגעתי לתוכנית".
מה חשוב לך להעביר לקהל כשאת מבצעת את הריקוד עם הכלב המקסים שלך, רית'ם?
"תחום הריקוד עם כלבים הוא תחום שמעבר שהוא מאוד מתוק ויפה ויזואלית, הוא תחום שמלמד אותנו המון, ואני אומרת את זה לכולם. זה מלמד אותנו להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו, כי העבודה עם הכלב מחייבת אותך להיות מבין וקשוב ולדעת להסביר את עצמך בצורה שהיא ברורה ובצורה שהיא נעימה, ולדעת לקרוא את הסיטואציות ומתי אני קצת דוחף, לדעת להוציא מעצמך את האיכויות שלך, כלומר מן סוג של מנהיג. לייצר תקשורת ברמה גבוהה עם חיה שלא דוברת את השפה שלך".
יש גם ביקורת על זה שאת מתפעלת בעל חיים למען הבמה?
"הרבה מסתכלים על זה כמשהו כוחני רציתי להביא משהו אחר על קדמת הבמה, את הצד שבו גם הכלב נהנה ואיך אנחנו גם נראים, בצורה יפה וחוויתית. להראות שזה גם יכול להיות מאוד נעים וכיפי עבור הכלב".

(רוני שגיא עם המנחה טדי קרוז)
שגיא משתפת כי לארה"ב ולתחרות הכשרונות היא קיבלה גם הדרכה וליווי צמוד מאחותה, סול שגיא, רקדנית ובעלת סטודיו לריקוד, שגם עזרה לה להרים את הקטע האומנותי עם הכלב שלה לחצי הגמר שייערך מחר (רביעי). את הקטע, כך רוני שגיא מספרת ל-ice, היא תקדיש לחטופים. חלק ממנו כבר צולם מראש, באותו תאריך בו נודע על הוצאתם להורג ומציאת גופותיהם של ששת החטופים. רוני שגיא ביקשה לדבר על כך ושיתפה את ההפקה, שנתנו לה יד חופשית לשוחח על הנושא. היא מייצגת את ישראל בכבוד, ואנחנו בטוחים שכל ישראלי שנמצא בארה"ב ויש לו דרך להצביע יעשה זאת (ישראלים מהארץ לא יכולים להצביע אך ישראלים בארצות הברית יכולים דרך האתר של NBC).
"עדיין לא בטוח מה ישודר מהקטע שצילמנו, אבל אני כן יכולה להגיד שאני הולכת פה עם הרבה גאווה ישראלית. אנחנו אנשים שיודעים לשרוד ואנשים שנלחמים על החיים. בסופו של דבר הסיבה שהצלחתי להגיע ל'אמריקה גוט טאלנט' זה בגלל שאני מגיעה ממדינה שמלמדת אותנו כל הזמן להלחם ולעשות את המקסימום בשביל להגיע לאן שאנחנו רוצים".
את הולכת לככב בחצי הגמר שיצפו בו מיליוני אנשים, אבל בעזה יש עשרות חטופים שלא יוכלו לראות אותך.
"החטופים כל הזמן בראש שלי, הריקוד שאנחנו הולכים לעלות איתו מחר הוא מוקדש למשפחות החטופים, ומוקדש לישראל. הולך להיות גם רגע לאזכור החטופים בלי מילים, בתוך הריקוד. הגענו למסקנה שנצליח לעשות את זה בצורה יפה מבלי שירגישו שאנחנו דוחפים את זה בכוונה. זה כנראה לא מספיק עבור המאבק למענם, אבל זה המעט שכן אפשר לעשות. ואני גאה בזה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ענקית
    abra61 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה לך בהצלחה , אישה מפוארת, חכמה וכשרונית. תני בראש!
    סגור
  • 1.
    מקסימה !
    מומיןאמא 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי אותך בתוכנית. שניכם מרגשים מאוד! בהצלחה !
    סגור