בעולם

דונלד טראמפ מואשם ב-34 עבירות: "אני חף מפשע"

היסטוריה בארה"ב: כתב אישום הוגש נגד נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. הנשיא לשעבר הספיק לצייץ ברשת החברתית שהקים, Truth social
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, unsplash)
כתב אישום הוגש נגד נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. כתב האישום נגד טראמפ הוגש בגין פרשת תשלום דמי השתיקה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס. טראמפ קבע היסטוריה כאשר זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה של ארצות הברית שכתב אישום מוגש נגד נשיא לשעבר.
טראמפ הגיע לניו יורק אתמול בשעה 21:00 (שעון ישראל), שם הסגיר את עצמו לרשויות במדינה והאזין בבית המשפט לכתב האישום נגדו הכולל 34 האשמות. טראמפ מצידו בחר לכפור בכל ההאשמות ואמר: "אני כופר באשמה".
ב"ניו יורק טיימס" דיווחו כי כל 34 הסעיפים נגד טראמפ הם ברמת כתב אישום E. העונש המרבי על רמת כתב אישום זו הוא ארבע שנות מאסר. כתב אישום מסוג E הינו הרמה הנמוכה ביותר במדרג העבירות במדינת ניו יורק.
טראמפ שיגר מסר ברשת החברתית שהקים, Truth social: "בדרך לבית המשפט. זה נראה כל כך סוריאליסטי – וואו, הם הולכים ל-ע-צ-ו-ר א-ו-ת-י. לא מאמין שזה קורה באמריקה. MAGA". התובע הכללי של ניו יורק אלווין בראג אמר לאחר הקראת כתב האישום נגד טראמפ: "לא משנה מי אתה, לא נוכל לנרמל מעשים פליליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה