בעולם

מאסק מדבר על ההשעיה של טראמפ: "טעות חמורה"

"הדחה של נשיא מכהן ערערה את אמון הציבור בטוויטר במחצית מאמריקה", אמר המנכ"ל החדש של טוויטר, שהחזיר את טראמפ לפלטפורמה החברתית
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
ההשעיה של דונלד טראמפ מטוייטר, לאחר אירועי ההסתערות הקפיטול, ב-6 בינואר 2021 הייתה "טעות חמורה שיש לתקן", אמר המנכ"ל אילון מאסק ביום שישי, למרות שהוא גם הצהיר כי הסתה לאלימות תמשיך להיות אסורה בטוויטר. "אני בסדר עם זה שטראמפ לא מצייץ. הדבר החשוב הוא, שטוויטר תתקן טעות חמורה בדבר השעיית החשבון שלו, למרות שום הפרה של החוק או תנאי השירות", אמר מאסק בציוץ. "הדחה של נשיא מכהן ערערה את אמון הציבור בטוויטר במחצית מאמריקה".
בשבוע שעבר, הודיע ​​מאסק על הפעלה מחדש של חשבונו של הנשיא לשעבר, לאחר שרוב זעום הצביע בסקר בטוויטר בעד החזרתו של טראמפ, שאמר מצידו כי אין לו עניין לחזור לטוויטר. הוא הוסיף שהוא יישאר עם אתר המדיה החברתית שלו Truth Social, האפליקציה שפותחה על ידי Trump Media & Technology Group.
בזמנו, טוויטר אמרה שהיא השעתה אותו לצמיתות, בגלל הסיכון להסתה נוספת לאלימות, בעקבות ההסתערות על הקפיטול. תוצאות הבחירות לנשיאות בנובמבר 2020, שבהן זכה הדמוקרט ג'ו ביידן, אושרו על ידי מחוקקים, כאשר הקפיטול הותקפה לאחר שבועות של טענות שווא של טראמפ כי הוא ניצח. טראמפ השתמש שוב ושוב בטוויטר ובאתרים אחרים, כדי לטעון באופן כוזב שהייתה הונאת בוחרים נרחבת והפציר בתומכים לצעוד לקפיטול בוושינגטון כדי למחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה