מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק לא מתרומם, ארנו ואדאני צונחים

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": אילון מאסק שומר על הפסגה אחרי שלא הרוויח ולא הפסיד השבוע, ברנאר ארנו וגאטון אדאני רשמו ירידות חדות, אך שמרו על המקומות השני והשלישי בהתאמה. ומה קורה עם ג'ף בזוס ו-וורן באפט?
מערכת ice |  1
ג'ף בזוס אילון מאסק ברנאר ארנו (צילום elonrmuskk, Jeremy Barande, Sheyene Gerardi)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" התפרסם שוב השבוע כאשר אילון מאסק, שרכש לאחרונה את טוויטר ואיבד לא מעט מהונו בעקבות כך, שומר על המקום הראשון כשהונו מוערך ב191.4 מיליארד דולר, כשהוא לא הרוויח אף לא דולר אחד השבוע.
למרות שברנאר ארנו הפסיד לא פחות מ-324 מיליון דולר השבוע, הוא עדיין נותר במקום השני בטבלת עשירי העולם של פורבס עם הון מוערך של 179.8 מיליארד דולר. גם גאוטם אדאני, ששומר על המקום השלישי ברשימת עשירי העולם, הפסיד השבוע הרבה מאוד כסף מהונו - 550 מיליון דולר. הונו של ההודי העשיר בעולם מוערך כיום ב-135.4 מיליארד דולר.
ג'ף בזוס, המייסד של חברת אמזון, נותר במקום הרביעי בטבלה אחרי שכמו מאסק, הונו נשאר בדיוק אותו הדבר, כאשר הוא כעת מוערך ה-117.5 מיליארד דולר. מי שסוגר את החמישייה הראשונה הוא וורן באפט, שגם שמר על איזון כשלא הרוויח וגם לא הפסיד השבוע, והונו מוערך כעת ב110.2 מיליארד דולר. אגב, מי שמדורג במקום השישי הוא ביל גייטס, עם הון מוערך של 106 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות בכסף של בזוס
    שמוליקיפוד 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתוב שלבזוס יש 250 מיליארד והוא מקום 4
    סגור