ויראלי

נועה קירל על נישואין בגיל צעיר: "פוחדת מבדידות, לא רוצה לסיים כמו בריטני ספירס"

נועה קירל מתראיינת ומתייחסת לביקורות על הצעת הנישואין לכדורגלן דניאל פרץ וגם חושפת - כך היא תכנה את שם משפחתה אחרי הנישואין
מערכת ice | 
נועה קירל ודניאל פרץ (צילום אינסטגרם)

נועה קירל תופיע בשבוע הבא בפארק הירקון, בפעם הרביעית בקריירה ובגיל מאוד צעיר. קירל כובשת פסגות רבות ועושה זאת מוקדם יותר מזמרות אחרות בגילה, שבשלב הזה בדרך כלל רק מתגלות.

דבר נוסף שנועה קירל  כנראה תעשה בגיל צעיר זה להתחתן, למרות שהיא טוענת שהיא לא בלחץ לסגור אולם ותאריך. בראיון ל"ישראל היום" היא חושפת מדוע נענתה להצעת הנישואין בחיוב כשהיא רק בת 23: "תמיד רציתי רק קריירה, אבל אני מבינה עכשיו שיש גם חיים אישיים שחשוב לשמור עליהם. אני חושבת הרבה על העתיד שלי, על בית ומשפחה. היום ברור לי שלא אקריב הכל, זה בדיוק מה שמפחיד אותי. הפחד העיקרי הוא בדידות, שמגיעה מאוד בקלות במקצוע הזה. כשהייתי יותר צעירה החיים האישיים שלי לא עניינו אותי. היום אני במקום אחר, שבו לא אפגע בנפש שלי ובמשפחה שלי. לא בא לי לסיים כמו בריטני ספירס".
קירל חשפה בראיון כי חוותה חרדה ב-7 באוקטובר בזמן ששהתה בגרמניה בחופשה זוגית עם דניאל פרץ: "זה היה אחרי המופע השני בפארק הירקון. טסתי לדניאל והתעוררנו באחד המקומות הכי יפים בעולם. התחלנו לראות את כל הסרטונים, והכל נראה בלתי נתפס. כשדניאל היה צריך ללכת למשחק, נשארתי לבד במלון. צפיתי בסרטונים, ולא הפסקתי לבכות. הרגשתי פחד וחרדה".
המלחמה עימתה אותה עם התפרצות של רגשות שהיא כנראה מעולם לא חוותה, כשבכתה מול ילדים שעברו את הטבח בעוטף ושמעה את סיפורם: "זה תפס אותי לא מוכנה. אני יודעת לנתק את עצמי מסיטואציות קשות ואני לא בוכה מולם, כי אני באה לחזק אותם. ברגע ששמעתי את הילדים של בארי, פרצתי בבכי. בכיתי במפגש, בדרך חזרה הביתה ולאורך היום. פגשתי ילדה בת 7 שכל המשפחה שלה נרצחה. היא התחבאה בארון וניצלה, כמו בשואה. דיברנו ארבע שעות, והיא אמרה לי שעשיתי לה שמח בזה שבאתי".
עוד חשפה קירל בראיון כי היא מאמינה שתוסיף את שמו של דניאל פרץ לשם משפחתה, אך היא עצמה לא מתכוונת לוותר על השם המקורי: "אני מאמינה שיקראו לי נועה קירל־פרץ, אבל הקירל חייב להישאר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה