ויראלי

דניאל פרץ ונועה קירל יתחתנו? "הכל יח"צ, הם לא ביחד"

שלי פרץ, אחותו של הכוכב, אמרה בראיון: "אנשים תמיד יגידו דברים. הם באמת יח״צ, והם לא באמת ביחד. הם יח״צ ולא יחד. הכל יח״צ בעצם, אני לא באמת אחותו, והוא לא אחי. הכל יח״צ אחד גדול. והם עשו עבודה טובה לא? כולם האמינו״. 
מערכת ice |  1
נועה קירל ודניאל פרץ (צילום עידן פוטרמן)
אחרי הצעת הנישואים שקיבלה הזמרת נועה קירל מבן הזוג שלה, השחקן דניאל פרץ, לאחר שנה וחצי של זוגיות, התעוררה סערה ברשתות החברתיות. בעוד שרבים ציפו לחגוג את האירוע המרגש, התגובות הציניות והספקניות השתלטו על השיח הציבורי. אבל כעת, אחותו של שוער הכדורגל עונה לכל המבקרים בעקיצה משלה.
שלי פרץ, אחותו של הכוכב, אמרה בראיון ל-TMI: "אנשים תמיד יגידו דברים. הם באמת יח״צ, והם לא באמת ביחד. הם יח״צ ולא יחד. הכל יח״צ בעצם, אני לא באמת אחותו, והוא לא אחי. הכל יח״צ אחד גדול. והם עשו עבודה טובה לא? כולם האמינו״. 

יש לציין כי רבים טענו כי מדובר בתרגיל יחסי ציבור מתוזמן היטב, המשחק על מיתוס "הסוכן רוברטו" - בדיחה רווחת על כך שהסוכן של קירל מסדר לה בני זוג לפי רמת הפרסום שלהם.
אבל בתגובה לגל הציניות, קירל ופרץ מסרו הצהרה משותפת: "הבינו שאנחנו לא מתעסקים ביח"צ ועושים מה שטוב לנו. זה היה רגע פרטי וקסום שלנו". השניים עדיין לא חשפו מתי יתחתנו והיכן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה קירל ופרץ
    דני 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין לא התאוששנו מאייל גולן וגרינברג . בחייאתקם תנו לנו קצת הפסקה. מהרומאיים והיוליות.
    סגור