ויראלי

נועה קירל בבשורה המרגשת בחייה: מאורסת אחרי שנה בלבד

עם הצעת נישואין רומנטית בהרצליה, בנוכחות המשפחות, מסמלת לא רק את התחייבותם זה לזו, אלא גם את ניצחונם על הציניות שליוותה את תחילת דרכם. מפרידה מתוקשרת של הזמרת זמן קצר לפני כן, דרך רכילות וספקולציות על "זוגיות יח"צנית", ועד לרגע האינטימי שהפך לנחלת הכלל בפוסט אינסטגרם "FOREVER", שנתן את האות לחגיגות
מערכת ice | 
נועה קירל ודניאל פרץ (צילום עידן פוטרמן)
בעולם הזוהר הישראלי, שבו זוגיות סלבריטאים נמדדת לעתים בחודשים בודדים, הסיפור של נועה קירל ודניאל פרץ מסמן נקודת אור מפתיעה ומרגשת. הזמרת המצליחה והכדורגלן המבטיח, שהחלו את דרכם המשותפת לפני כשנה וחצי בליווי גבות מורמות וספקנות ציבורית, הוכיחו כי אהבתם חזקה מכל ביקורת.
עם הצעת נישואין רומנטית בהרצליה, בנוכחות המשפחות, מסמלת לא רק את התחייבותם זה לזו, אלא גם את ניצחונם על הציניות שליוותה את תחילת דרכם. מפרידה מתוקשרת של הזמרת זמן קצר לפני כן, דרך רכילות וספקולציות על "זוגיות יח"צנית", ועד לרגע האינטימי שהפך לנחלת הכלל בפוסט אינסטגרם "FOREVER", שנתן את האות לחגיגות.

האירוסין מגיעים בנקודת זמן משמעותית בקריירה של קירל. הסיום המפתיע של החוזה עם חברת התקליטים האמריקאית אטלנטיק רקורדס מסמן תקופת מעבר מקצועית, כאשר ההופעה הקרובה בפארק הירקון מייצגת את מעמדה האיתן בתעשיית המוזיקה הישראלית. ההחלטה להתחייב לקשר ארוך טווח בעיצומה של תקופת שינויים מקצועיים מדגישה את חשיבות היציבות הרגשית והתמיכה ההדדית בחייהם של אמנים צעירים.
מעבר לסיפור האישי, האירוסין של קירל ופרץ, שהוא בעצמו בעל קריירה מרשימה כשוער באיירן מינכן הגרמנית, מעלים שאלות מעניינות על הדינמיקה בין חיים אישיים לקריירה בעולם הבידור והספורט. 
השניים שמיד הצטלמו לכלי התקשורת, אמרו: "תודה רבה לכולם, אנחנו שמחים, אוהבים אתכם. תודה שבאתם לשמוח איתנו", כשהם שמעו "מזל טוב, מזל טוב, הרבה אושר". היח"צנים של השניים כמובן ניסו להדוף את ההמולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה