שיווק ופרסום

נועה קירל רומזת על הפרידה מהאקס? "אומרים זאתי אין לה לב"

הזמרת נועה קירל משחררת את הסינגל החדש שלה "שיהיה לך טוב". בשיר היא מדברת על עצמה ומתייחסת גם לשמועות סביב הפרידה האחרונה שלה: "באמת שאהבנו והיה לי מדהים"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום שחר ארביב)
הזמרת נועה קירל מנסה לצעוד שלב אחד קדימה בהפיכתה לזמרת-יוצרת ולא רק לכוכבת ומבצעת של להיטי מכונה. האם זה יצליח לה הפעם?
בשיר החדש שלה שהיא משחררת היום (רביעי), ודלף אתמול לרשת, קירל משתתפת בכתיבה ובהלחנה ומבצעת בלדה מרגשת בו היא מתייחסת לביקורות והשמועות הרבות שנוגעות לחייה.
במילים לשיר נראה כי היא מתייחסת לפרידה הקשוחה מהאקס האחרון לפני שנה, תומר הכהן, השחקן והדוגמן שליווה אותה לקראת ההשתתפות בתחרות האירוויזיון, שגם כיכב לצידה באחד הקליפים שלה. קירל חטפה ביקורות שלא עברה תקופה ארוכה מאז הפרידה בין תומר הכהן להכרזה על הזוגיות הנוכחית עם הכדורגלן דניאל פרץ. על כך רבים ביקרו אותה ועל יחסה הפזיז למערכות יחסים באופן כללי.
בשיר קירל אומרת כי יש הרבה שטוענים כי היא אינה מונעת מרגש אלא רק ורק מאסטרטגיה. זאת אחת הביקורות הגדולות שיש כיום על הזמרת:
"אומרים זאתי אין לה לב
עובדת תמיד עם השכל
הכל אסטרטגיה אצלה
תמכור את ההוא בשביל שקל
ובאמת שאהבנו והיה לי מדהים
אנלא הראתי לאפחד מה ששנינו יודעים
אין לי אגו כזה אנלא חוזרת לזה
עם האיפור שלי מרוח על כל הפנים".
קירל מתייחסת לביקורות שהיא הפכה את עצמה למוצר, בזה שהיא אומרת שלא הראתה לאף אחד את מה "ששניהם יודעים". הבלדה מזכירה קצת את הסגנון המוזיקלי של השיר ששחררה לפני מספר עם אושר כהן בשם "רעשים". 
בהודעת ששחרר היח"צ נכתב כי השיר היה אמור לצאת ביום של ההופעה בפארק הירקון ב-26.9 אך בגלל ההדלפה המוקדמת לרשת, החליטו מנהליה לשחרר אותו כבר היום. 
  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה