תרבות ופנאי

נועה קירל כובשת פסגה נוספת: זה המהלך הענק של כוכבת הפופ

רגע לפני ההופעה בפארק הירקון, נועה קירל משחררת סינגל בינלאומי חדש העונה לשם "בא דא בינג". על הפקת הקליפ, אחראי המפיק המוזיקלי פרינס פוקס, אשר עבד עם דוויד גואטה ועם הזמרות ביבי רקסה והיילי סטיינפלד

מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום יוטיוב/ Noa Kirel)
כוכבת הפופ נועה קירל ממשיכה לכבוש פסגות נוספות בקריירה המוסיקלית שלה. רגע לפני הופעת הענק בפארק הירקון, הזמרת הצעירה משחררת סינגל בינלאומי חדש העונה לשם "בא דא בינג".
על הסינגל החדש של קירל, המהווה צעד משמעותי בקריירה הבינלאומית שלה, אחראי המפיק המוזיקלי פרינס פוקס, אשר עבד עם דוויד גואטה, הזמרת ביבי רקסה, ואף עם היילי סטיינפלד.
חוזה ראמוס, כוריאוגרף הקליפ של קירל, הידוע בכינוי "הוליווד" אשר עובד עם אייקונים עולמיים כמו ביונסה, ניקי מינאז' וריהאנה, היה שותף למהלך הענק של הזמרת הצעירה. 
בדומה לאקס המיתולוגי מרגי (יהונתן יעקב), קירל עובדת קשה על הקריירה הבינלאומית שלה.
 
בגיל 23, קירל ממשיכה לשחרר להיטים, עובדת ללא הפסקה על שירים באנגלית ומקיימת הופעות רבות בארה"ב. ביום רביעי נחשף שירה הרביעי של קירל ברשתות החברתיות העונה לשם "שיהיה לך טוב".
השיר החדש עוסק במערכת היחסים האחרונה עם האקס האחרון, הלוא הוא הדוגמן והשחקן תומר הכהן. בעקבות הפרידה הכואבת והמתוקשרת מהכהן, התמודדה קירל עם לא מעט ביקורת. הזמרת הצעירה החליטה להציג את הטענות הקשות שהוצגו עליה בשיר החדש "שיהיה לך טוב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נועה המלכה שלי
    שי 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מושלמת ממך
    סגור
  • 1.
    כל כך הרבה שטויות
    זארה 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק לנסות להפריז את נועה. היא אף אחד בארה"ב והשיר האנגלי שלה ייכשל כמו שאר השירים האנגליים שלה. ההפקה בינונית והכוריאוגרפיה ילדותית. לא ייצא מזה כלום.
    סגור