תרבות ופנאי

נועה קירל מפרגנת לאנה זק: כך כוכבת הפופ הפתיעה את המעריצים

יש סיכוי לסולחה? לאחר שמרגי שיתף בחשבון האינסטגרם שלו את הסינגל החדש הנקרא "Myself", מיהרה בת הזוג אנה זק לפרגן לו וכתבה: "Unreal". מי שדאגה לפרגן לבני הזוג הצעירים, היא לא אחרת מהאקסית המיתולוגית של מרגי, נועה קירל | כל הפרטים

מערכת ice |  2
נועה קירל, אנה זק (צילום בלוסטון)
זה לא חדש שהזמר הצעיר מרגי, הלוא הוא יהונתן יעקב, עובד על קריירה בינלאומית בימים אלו. מוקדם יותר היום (חמישי) שיתף מרגי סינגל חדש באנגלית העונה לשם Myself.
מי שמיהרה לפרגן לאמן המפורסם היא בת הזוג אנה זק. הזמרת הצעירה הגיבה לפוסט של מרגי וכתבה: "Unreal". לצד אותה תגובה, הוסיפה זק אימוג'ים כאות אהבה וריגוש למהלך הענק של מרגי. 
האקסית המיתולוגית הלוא היא נועה קירל, אשר בימים אלו מנהלת מערכת יחסים מתוקשרת עם הכדורגלן דניאל פרץ, פירגנה אף היא לשניים ובחרה להגיב לייק לתגובה של אנה זק. כידוע, מערכת היחסים של קירל וזק די מורכבת. בין השתיים קיימת יריבות מתוקשרת, נוכח הקריירה המוסיקלית שהכוכבות מתחזקות. 
אותו צעד מרגש, בו בחרה קירל לפרגן לזוג המפורסם, יכול לרמוז למעריציה ואף ולזק ולמרגי, כי אכן קיים סיכוי לא קטן לסולחה אמיתית. כזכור, בחודש מרץ האחרון, חשפה הזמרת והדוגמנית אנה זק את הלך הרוח השורר בינה לבין כוכבת הפופ, נועה קירל. בריאיון למגזין "את", סיפרה אנה זק: "נועה לא חברה שלי. אבל בין זה לבין מה שכותבים, יש הרבה המצאות בדרך".
בהמשך הריאיון, זק סיפרה כי על אף שמרגי אינו מתגורר בארה"ב, השניים מצליחים לנהל מערכת יחסים רומנטית ויציבה. "בינתיים אני כאן לגמרי, והוא שם. הדבר החשוב הוא שיש בינינו תקשורת טובה. אנחנו מדברים הרבה ומשתפים בכל דבר, ויש גם משהו מקסים במרחק הזה. לכל אחד מאיתנו יש את הדברים שלו שהוא מתעסק איתם, ושנינו יודעים שאנחנו שם כל הזמן אחד בשביל השנייה להקשבה ותמיכה. ישנו כמובן כל הזמן הגעגוע", כך סיפרה זק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נועיייי חיימשלי ???? (ל"ת)
    גיטי 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שרופה על נועייייי והלוואי והיא ואנה יהיו חברות (ל"ת)
    גיטי 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור