משפט

על הגב של נועה קירל: הציע מוצרים של הזמרת ותקף מינית קטינות

בעקבות תלונה שהגישה אימה של קטינה בת-11 במוקד 105 בלהב 433 -המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת,  נחשף חשוד בעבירת מין המציג עצמו כמשווק של בשמים ומוצרים של הזמרת המוכרת. אין שום קשר בין החשוד לבין הזמרת ו/או שיווק ומכירה של מוצרים שלה או בשמה
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ Noa Kirel)
במהלך השבועות האחרונים התקבלה תלונה במוקד 105 (להב) של המטה להגנה על ילדים ברשת, על גבר , אשר פנה לקטינה בת 11 והציעה לה למכור מוצרים של הזמרת המפורסמת נועה קירל, אליה אין לו שום קשר ואין היכרות בין השניים. 
בעקבות התלונה, חוקרי יחידת מאור 105 של להב 433 פתחו בחקירה במהלכה ביצעו פעולות חקירה מהן עלה כי החשוד פונה לקטינות נוספות באמצעות הווטסאפ והפייסבוק ומבצע עם הקטינות  שיחות בעלות אופי מיני. 
עם התפתחות החקירה, נעצר חשוד בן 47 תושב המרכז, נחקר ומעצרו הוארך מעת לעת. אמש, בתום החקירה שוחרר החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים ותיק החקירה עבר לפרקליטות לעיון והחלטה. יודגש כי על פי הידוע למשטרה, אין שום קשר בין החשוד לבין הזמרת ו/או שיווק ומכירה של מוצרים שלה או בשמה, החשד כי הוא ניצל את שמה המוכר על מנת ליצור נושא שיחה עם הקטינות 

משטרת ישראל קוראת להורים לגלות מעורבות יתרה בפעילות של ילדיכם  בפלטפורמות שונות במרשתת, לפתח שיח ולהעלות את המודעות בקרב הילדים לסכנות הטמונות בפלטפורמות אלה והחשיבות בגלישה בטוחה.
משטרת ישראל תמשיך להיאבק בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים דרך האינטרנט ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל וקוראת לציבור לפנות למוקד 105 לדיווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה