ויראלי

מרגי עוקץ את נועה קירל: "לא מכיר אותה היום"

בפעם הראשונה מאז הפרידה, מרגי התייחס בראיון ל'ערב טוב עם גיא פינס', לסיבה שגרמה לשבר ופרידה מליה שון: "זה תמיד לא קל. בסיטואציה שלנו זה מצער יש בינינו אהבה ענקית וכבוד גדול אחד לשנייה", וגם: העקיצה לאקסית המיתולוגית
מערכת ice | 
יהונתן מרגי בקמפיין פייבוקס (צילום צילום מסך)
האקס המיתולוגי של נועה קירל, הפך גם לאקס של ליה שון. הזמר יהונתן מרגי רוצה לכבוש בימים אלה את לוס אנג'לס, כדי לקדם את הקריירה הבינלאומית שלו, על אף המחיר האישי בחיים הפרטיים.
בפעם הראשונה מאז הפרידה, מרגי התייחס בראיון ל'ערב טוב עם גיא פינס', למה גרם לשבר: "זה תמיד לא קל. בסיטואציה שלנו זה מצער יש בינינו אהבה ענקית וכבוד גדול אחד לשנייה. הבנו שזה לא יכול לעבוד, היו רצף של הרבה דברים שנבנו עם הזמן והמרחק והיה קשה לפתור אותם".

על האקסית ובן הזוג החדש דניאל פרץ: "אני לא מכיר אותו ואני גם לא מכיר אותה היום, אני מכיר אותה מפעם ולא יודע מי היא היום. מאחל לשניהם רק טוב כמו שאני רוצה שלכל בנאדם יהיה, זה לא מפריע לי".
על העבודה בחו"ל הוא סיפר: "הייתי במסיבה של קלייב דייוויס, הזמרת ליזו הייתה שם ועוד אומנים שגדלתי עליהם. הלכתי למסיבה שבה החלקתי על גלגליות עם אשר, כל מיני סיטואציות הזויות. מצאתי את עצמי עם פול מקרטני ובמשך חמש דקות לא אמרתי כלום. זה לא קרה לי לפני, גם לא כשפגשתי את ג'סטין ביבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה