ויראלי

נועה קירל חוטפת חזק: "החיים שלה זיוף מקושקש"

שדרן הרדיו דרור רפאל הסביר בדוגמא מעולם הבורסה, שהגברים בחייה של הזמרת נראים מהצד "כמו מניות בבורסה". הכוונה היא שקונה, דהיינה משקיעה בזוגיות בתחילתה ולאחר מכן יוצאת לכאורה בזמן כדי לגזור קופון. "עשתה שורט על מרגי, מימשה את תומר הכהן. ועכשיו היא אול אין על דניאל"
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
את הטור השבועי שלו במעריב, שדרן הרדיו דרור רפאל לא הקדיש לשוער החדש של באיירן מינכן, דניאל פרץ, אלא על זוגתו החדשה, נועה קירל שלדבריו "תפסה טרמפ" ולכאורה עשתה סיבוב היח"צ שלה על חשבונו.
רפאל הסביר: "הפסטיבל הנוכחי סביבו הוא קרנבל פרובינציאלי שאנחנו חוזרים עליו פעם בכמה שנים, בעקבות טאלנטים שכובשים את העולם, בפעם האחרונה זו הייתה גל גדות. קירל הרי לא הייתה יכולה שלא לטוס עם פרץ למינכן לרגע הנחיתה ולאירוע ההחתמה. זה חלק ממערכת ההפעלה שלה. להיות תמיד בפוקוס. למה שהוא יהיה שם לבד ברגע הגדול? הוא נוסק והיא אחריו. שערי עיתוני גרמניה התמלאו בתמונות של הזוג המאוהב. אם הם באמת זוג. ואם אכן מאוהב".

עוד הוא טען: "אצל קירל אף פעם אי אפשר לדעת מה אמת ומה רוברטו. לבני זוגה הקודמים נמצאו תחליפים במהירות: מרגי היה נכון לשעתו. מהדוגמן תומר הכהן היא הצליחה להוציא בוק מרשים עד שנגמר לה. הדוגמן הצעיר התראיין אחרי הפרידה ונראה המום, כאוב ומצולק מהזוגיות שעד לפני רגע חבק. היא כמו רכבת הרים שמטיסה אותם גבוה עד להיי, וממשיכה הלאה כשמרגישה שדי. החופשות הרומנטיות שלה מלוות באחד הסוכנים או בחלק מההורים. לא רק המוזיקה שלה, גם החיים עצמם נראים זיוף מקושקש שארוז לשתי דקות ו־20 שניות עם הפקה שהיא הצגה". 
לסיום הוא הסביר בדוגמא מעולם הבורסה, שהגברים בחייה נראים מהצד "כמו מניות בבורסה". הכוונה היא שקונה, דהיינה משקיעה בזוגיות בתחילתה ולאחר מכן יוצאת לכאורה בזמן כדי לגזור קופון. "עשתה שורט על מרגי, מימשה את תומר הכהן. ועכשיו היא אול אין על דניאל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל מילה אמת
    סטיב 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה אמת
    סגור
  • 2.
    נועה קירל
    מאור 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מגעילה וחדירה לחייה הפרטיים של נועה קירל
    סגור
  • 1.
    קירל
    עומר 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת הכתובת הכי נכונות שקראתי השבוע,מילים כדורבנות!!!נועה תסתלקי מחיינו לא יכולים לראות לשמוע אותך את אדם מאוס עשית לעצמך נזק תדמיתי!!!!!!את ההצגה תעשי על אשתו של רוברטו זה יוסיף לזוגיות שלו תוכן
    סגור