קריירה ולימודים

נועה קירל נפרדת אחרי פחות משנה: זה הצעד הכואב שעשתה

קירל והסוכן האמריקאי שניהל אותה בשנה האחרונה, נפרדו וכבר לא עובדים יחד, אחרי שניסו להמשיך לקדם אותה בשוק האמריקאי
מערכת ice |  1
נועה קירל בגמר האירוויזיון 2023 (צילום יוטיוב/ Eurovision Song Contest)
עוד פרידה של נועה קירל מהר מהצפוי. על פי פרסום ראשון הערב (שני) של ערן סויסה בישראל היום, אחרי שנה בלבד הזמרת שהפכה לאחת המובילות בישראל והמנהל האמריקאי שלה החליטו להפריד כוחות.
מדובר בשינויים נוספים בקריירה הבינלאומית של הזמרת הישראלית, כאשר ב״ישראל היום״ פורסם כי קירל ומי שניהל אותה בשנה האחרונה, נפרדו וכבר לא עובדים יחד, אחרי שניסו להמשיך לקדם אותה בשוק האמריקאי.

עוד קודם, קירל נוהלה על ידי שרונה נומדר במשך ארבע שנים, ובחודש ספטמבר בשנה שעברה השתיים נפרדו וכעת היא תחפש נציגות חדשה לשוק האמריקאי במטרה לנסות ולהמשיך לחדור אליו.
בימים אלה, הזמרת עסוקה בהכנות האחרונות שלה לצמד מופעי הענק בפארק הירקון, כשבכל אחת מהן צפויים כ-60 אלף צופים, בסך הכל למעלה מ-100 אלף ישראלים שיגיעו לראות את הכוכבת הצעירה שנמצאת בשנת שיא אחרי ההשתתפות שלה באירוויזיון 2023 בלונדון, בו היא סיימה במקום השלישי והמכובד. כמו כן, היא גם עסוקה בבניית הזוגיות עם דניאל פרץ שוערה החדש של באיירן מינכן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה
    צנ 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אף אחד לא רוצה אותה בחו"ל כי היא... אם יהיה תופיע בספק על ידי בכי אילוצים בלי סוץ וניצול מעמד שלה נועה מאד שחיסלה את הקריירה של פרץ הוא ירד ליגה ויותר עד שיבוא לארץ המטוס הפרטי שנשלח מגרמניה לפרץ ולהורים עבורו נועה ניצלה את הטיסה חינם והיחצנות והחתימה איתו ביחד אנחנו שמחים שלגרמניה היא חכמה מאוד והשוער שהיה פצוע הוא בריא נועה הייתה צריכה לשלם על הכל טיסה בית מלון ולא ... ניצלה את הכל יש לה שם הכי גרוע וזה ילך מדור לדור הנשים של השחקנים נותנים במה ונועה לא גם בצקופה ילדות הייתה כך התפוח יפה מבחוץ ורקוב בפנים זה הגנים שלה יש לנו קשרים מכל העולם המבין יבין
    סגור