תרבות ופנאי

נועה קירל הכריעה: מי יחמם אותה בהופעה בפארק הירקון?

הכוכבת בחרה במאיה דדון, מהזמרות העולות בשנה האחרונה, שתופיע לפניה בפארק הירקון. הבחירה נעשתה לאחר שדדון סומנה כשם הכי חם של הזמר הים תיכוני עם שרשרת להיטים מאחוריה. ממנהליה של הזמרת נמסר: ״מדובר בעוד אבן דרך בקריירה המצליחה של מאיה דדון שמציבה אותה כאמנית המובילה בישראל״
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום תום יונה באדיבות ישראל בידור)
נועה קירל בחרה. פריצת השנה במוזיקה, מאיה דדון שמסתמנת כזמרת הצעירה הכי מבטיחה של השנים האחרונות נבחרה לחמם את הכוכבת בשתי הופעות הענק שלה בפארק הירקון במהלך חודש ספטמבר.
הבחירה נעשתה לאחר שדדון סומנה כשם הכי חם של הזמר הים תיכוני עם שרשרת להיטים מאחוריה. ממנהליה של הזמרת נמסר: ״מדובר בעוד אבן דרך בקריירה המצליחה של מאיה דדון שמציבה אותה כאמנית המובילה בישראל״

כזכור, אחרי שמכרה בתוך 4 שעות בלבד את כל 60 אלף הכרטיסים למופע שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר, נועה קירל, נציגת ישראל לאירוויזיון האחרון שסיימה במקום השלישי והמכובד עם 'יוניקורן', הכריזה על פתיחת מופע נוסף בפארק הירקון לכבוד אלו שלא הצליחו לרכוש כרטיסים למופע הקרוב, כאשר התאריך למופע החדש - 23 בספטמבר.

קרדיט: ערן לוי
זאת כזכור לאחר שנועה קירל הודיעה על קיום המופע הבא שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר. הסתבר כי הטירוף הוא חסר תקדים. המופע השני של הזמרת גרם לבהלת כרטיסים והמכירה נפתחה מיד עם ביקוש ענק של למעלה מ-100 אלף ממתינים ובסופו של דבר - אחרי ארבע שעות הוכרז על סולד-אאוט, כאשר כל 60 אלף הכרטיסים שהועמדו למכירה אזלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה