כסף וצרכנות

נועה קירל מבקשת עזרה בתרומות: תשיג 5.5 מיליון שקל?

נועה קירל מסייעת להורים של ילדה חולת סרטן והעלתה סטורי הפונה למאות אלפי עוקביה: "יעלי הגיבורה נלחמת כבר 4 שנים וכרגע נמצאת בטיפולים בניו יורק, עזרו ליעל המדהימה להמשיך להילחם ולנצח", נכון לכתיבת שורות אלה כבר נאספו 1.62 מיליון שקל, שמהווים 29% מהיעד שעומד על 5.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום shutterstock, יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
כל עולם התרבות נרתם. בגיל 6 גילו ההורים של יעלי, יסמין ויגדל, שיעלי סובלת מסרטן אלים והקרב התחיל. למרות גילה הצעיר וכנגד כל הסיכויים, היא הצליחה לנצח את מחלת הסרטן שהתגלתה בגופה הצעיר כבר 3 פעמים. עוד לפני שהיא חוגגת יום הולדת 10, הסרטן חזר ויעלי ומשפחתה יוצאים למלחמה פעם נוספת, רק שהפעם, המלחמה מורכבת הרבה יותר, כי כל הידע הקיים בארץ לא מספיק כדי לנצח.
נועה קירל מסייעת להורים והעלתה סטורי הפונה למאות אלפי עוקביה: "יעלי הגיבורה נלחמת כבר 4 שנים וכרגע נמצאת בטיפולים בניו יורק, עזרו ליעל המדהימה להמשיך להלחם ולנצח", נכון לכתיבת שורות אלה כבר נאספו 1.62 מיליון שקל, שמהווים 29% מהיעד שעומד על 5.5 מיליון שקל
לצד קירל, שורה של סלבס ביניהם הדוגמנית ירדן ויזל, המגישה שלמור שטרוזן, הזמרים נועה קירל, עידן עמדי ואיתי הלוי ושורה של גופים מתגייסים כדי לעזור לה בגיוס התרומות לניצחון על המחלה הקשה, כששיתפו סטורי עם קישור לעמוד התרומות.
 
בשביל לנצח את הסרטן פעם נוספת, יש רק מקום אחד שיכול לאפשר ליעלי לחזור לישראל בריאה, בית החולים MSK במנהטן, המקום אליו מגיעים המקרים המאתגרים ביותר בעולם. בית החולים הזה מטפל בעשרות אלפי ילדים בשנה, ואחוזי הריפוי בו גבוהים מאוד. בנוסף, הוא מתמחה בסרטן הנדיר ממנו סובלת יעלי, רבדומיוסרקומה אלבאולרי.
 הטיפולים של יעלי יהיו במשך כשנה לפחות, אבל זה מגיע עם מחיר יקר. יקר מאוד. בימים אלה יוצאת משפחתה של יעלי בקריאה נרגשת לציבור הרחב, בבקשה לעזרה בתרומות שעלולות להציל את חייה של יעלי. המשפחה נאלצת להשאיר הכול מאחור ולמצוא דירה למשך שנה בניו יורק וליצור את החיים שלהם מחדש. לשם כך הם צריכים לגייס 5.5 מיליון שקל, שיממנו את הטיפול המורכב והארוך הזה, ויאפשרו להם להיות לצדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה