תקשורת ומדיה

ינון מגל מבקש תרומות במיליוני שקלים: "הניתוח עולה הון"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, התגייס לעזרה לילדה מלכי בת ה-7, שזקוקה לסיוע במימון ניתוח אותו היא צריכה לעבור בארה"ב: "לפני כחצי שנה גילו לה גוש בכבד, ואחרי הטיפולים הטיסו אותה לניתוח בשיקגו כדי להוציא מה שנשאר. הניתוח והביטוח עולים הון, אני תורם"
תום נחום |  4
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
בעוד הוא אחת הדמויות המרכזיות בתקשורת הישראלית בתקופה האחרונה, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, מנצל את הפופולריות הגוברת לה הוא זוכה ופנה לעוקביו ברשתות החברתיות בבקשה לגייס תרומות שיעזרו לממן לילדה מלכי בת ה-7 את הניתוח אותו היא צריכה לעבור בארצות הברית, כאשר עד כה גויסו 246,510 שקל מיעד לא פשוט של 4 מיליון שקל.
מגל כתב בציוצו כך: "מלכי בת 7. לפני כחצי שנה גילו לה גוש בכבד, ואחרי הטיפולים הטיסו אותה לניתוח בשיקגו כדי להוציא מה שנשאר, בתקווה שאחריו תחזור לעצמה ההורים השאירו בארץ 6 ילדים מפוזרים אצל חברים ולא ברור מתי יחזרו הניתוח והביטוח עולים הון, אני תורם (אפשר לבטל את תשלום האגרה)". זאת בצירוף לינק לאתר התרומות, אליו תוכלו להגיע באמצעות לחיצה כאן.
 
בתוך כך, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, תקף את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק על רקע קריאתו ל'מרי אזרחי' במסגרת המחאות וההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט, והעמיד אותו בפני סוג של 'מבחן אומץ' בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו וקרא לברק להפסיק לקרוא לאנשים לבצע פעולות ולבצע אותן קודם כל בעצמו: "למה בעצם אהוד ברק לא נותן דוגמא אישית ומפסיק לשלם מסים? למה כל הזמן ה"קריאות" האלו לאחרים? אהוד, תן דוגמא אישית! אתה המפקד! תוביל! תפסיק מיד לשלם מסים!!".
 
זאת לאחר שאמש מפלגת הליכוד תקפה את ברק בציוץ רשמי: "אהוד ברק, האיש שלפי ה׳וול סטריט ג׳ורנל׳ נפגש יותר מ-30 פעם (!) עם הפדופיל ג׳פרי אפשטיין *לאחר* שהורשע, ממשיך בניסיונו הפתטי להלבין את מעשיו המגונים באמצעות הסתה חמורה וקריאה למרי אזרחי. דברי ההסתה החמורים של ברק לא יעזרו לו להשכיח את מעשיו בחדרים הסגורים של אפשטיין. שום חם-צוואר לא יוכל להסתיר את פרצופו האמיתי. זהו האיש שמתיימר להיות המגדלור המוסרי של השמאל…".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מגל, תיפנה לביבי ולדרעי, הם ישמחו לממן
    גרשון גרשייגץ 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הניתוח וכל המתלווה אליו. יש להם גם את האמצעים לעשות זאת
    סגור
  • 3.
    מעניין מה משפחת גפן תתרום כדי להציל נפש יהודי אחת (ל"ת)
    אורח 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הוא עצמו צריך מימון שישתילו לו מֺחַ חדש (ל"ת)
    אאא 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הכסף שאספת למושחת תן אותו לניתוח
    דן 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    את המליונים שאספת למושחתיהו תן לניתוח של הילדה. המיליראדר המושחת לא צריך את זה . ההון שלו יכול לפרנס את כל עם ישראל דורות.
    סגור