מדדים ומחקרים

נובוקיור נכשלה בניסוי לטיפול בסרטן השחלות - המניה צוללת

נובוקיור פרסמה את תוצאות השלב השלישי בניסוי לטיפול בסרטן השחלות, מהם עולה כי לא הושגו יעדי הטיפול; המניה צוללת ביותר מ-30%; בחברה אומרים כי הטיפול שלהם עשוי להיות יעיל בשלבים מוקדמים יותר של המחלה
ניצן כהן | 
בורסה (צילום shutterstock)
נובוקיור פרסמה את תוצאות השלב השלישי בניסוי שהיא עורכת לטיפול המיועד לסייע בטיפול בנשים החולות בסרטן השחלות. הניסוי של נובוקיור הראה ששימוש בטיפול של החברה כמעט ולא האריך את חיי המטופלות כך שהנתון החציוני לנשים שקיבלו כימוטרפיה תוך שימוש במוצר של נובוקיור מצביע על משך חיים של 12.2 חודשים בעוד נשים חולות בסרטן השחלות שלא קיבלו את הטיפול של נובוקיור חיו (נתון חציוני) 11.9 שנים.
הטיפול של נובוקיור הוא למעשה טיפול משלים לחולות בסרטן השחלות שמקבלות כימוטרפיה אך אינן מגיבות אליו טוב. הטיפול הנוסף היה אמור להיות טיפול משלים לכימו ואמור היה לייעל את התהליך הטיפולי בחולות הסרטן מהסוג הזה. הניסוי כאמור, לא הצליח והטיפול של נובוקיור לא לא האריך את חייהן בטח לא משמעותית.

בנובוקיור אמרו כי יכול להיות שהטיפול שלה יתאים לחולות בסרטן השחלות בשלבים מוקדמים יותר וכן הלאה אולם כרגע אין וודאות כזו בטח לא כזו שתאפשר את המשך הניסוי. מניית נובוקיור נופלת בוול סטריט ביותר מ-30% והחברה נסחרת ברמה הנמוכה ביותר שלה ב-5 השנים האחרונות.
נזכיר כי בחודש יוני האחרון פרסמה החברה את תוצאות הניסוי של המוצר שלה על חולי סרטן ריאות ושם התוצאות הראו סימנים שהטיפול האריך את חיי הנסיינים ב-3.3 חודשים. למרות שהחברה ראתה בתוצאות של הניסוי הצלחה או לפחות סוג שלה, המשקיעים בוול סטריט ציפו לשיפור מוחשי יותר במשך חיי החולים בסרטן הריאות שעשו שימוש במוצר שלה.
המוצר של נובוקיור קיבל כבר את אישור ה-FDA לשימוש אצל חולי סרטן המוח והחברה ניסתה להרחיב את השימוש במוצר לחולי סרטן הריאות וסרטן ההשחלות מה שהצליח, לפחות חלקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה