תרבות ופנאי

יהונתן מרגי נשבר: "אני צופה בחלום בלהות"

כוכב הפופ שעלה לפני שלושה שבועות על טיסה בכיוון אחד לא נשאר אדיש למצב ומשתף בתחושותיו: "כל מה שגדלתי עליו נרמס"
מערכת ice |  1
יהונתן מרגי (צילום אינסטגרם)
יהונתן מרגי שרק לפני פחות מחודש הודיע על טיסה בכיוון אחד לארה"ב, מתייחס הערב למשבר בישראל. מרגי שאמור להגיע בקרוב להופעות שיתף בתחושות שמלוות אותו מעבר לים כשהוא מנסה להתרכז בפיתוח הקריירה הבינלאומית שלו.
הזמר כתב לעוקביו, "הלב שלי שבור... מרגיש ככ קרוע. החברים שלי והמשפחה שלי ברחובות ואני על מטוס... כל מה שגדלתי עליו חופש, צדק, אהבה, שוויון... פשוט נרמס מול העיניים. לא האמנתי שזה יקרה ככה, כאילו שאני צופה בחלום בלהות של מדינה שרואים בחדשות באיזה סרט, אבל זו המדינה שלי, הבית שלי... הלב שלי עם כל מי שנלחם למען ימים יפים יותר ולא מפסיק להחזיק בדגל הלוואי והענן השחור הזה יעלם ונחזור לאהוב ולשמוח בקרוב".
מרגי שכבר נמצא על הקו הבינלאומי החליט לאחרונה לצאת לדרך חדשה בארה"ב ולהתמקד בפיתוח הקריירה הבינלאומית שלו. לפני כשלושה שבועות עזב את ישראל וחשף אץ המהלך, "עד כמה שזה היה אמיתי עד כה, הפעם מרגיש אחרת, אפילו יותר אמיתי איכשהו. מחכה לי צוות מלא באנשים שאני אוהב ומעריך. וגם דירה חדשה. מהרבה סיבות, הפעם באמת מרגיש כמו התחלה חדשה.
"אני הולך להתגעגע לכולכם כל כך...המשפחה שלי - ההורים שלי, אחי ושתי אחיותיי הקטנות, החברה שלי, החברים שלי, הצוות שלי, וכמובן - אתם.
"אני אוהב אתכם ורוצה להודות לכולכם על זה שאתם תמיד כאן בשבילי, מעודדים ותומכים בי עם ההחלטה הקשה המטורפת הזאת שקיבלתי לפרוש כנפיים ולעוף החוצה להגשים את החלומות שלי. הכי גדולים והכי דמיוניים שהיו לי, מאז שהייתי ילד קטן.
 

"האמת אני מסכן המון... אולי יותר מדי... זה מפחיד. אבל אני לא מפחד משינוי ואני מתרגש לגלות ולהראות לכולם, כולל אני, איך הולך להיראות הפרק הבא של מרגי".
המהלך כנראה היה צפוי עבור הזמר הצעיר שכבר מתחילת הדרך סימן את הזירה הבינלאומית. המהלך גם מסביר את הסיבה לסירוב שלו לאקסית נועה קירל להופיע עימה על במת פארק הירקון בספטמבר הקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך אדם אחד הרס מדינה (ל"ת)
    "מלאך חבלה" 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור