ויראלי

נועה קירל במהלך ענק: פותחת מופע נוסף בפארק הירקון

לאחר שכל 60 אלף הכרטיסים להופעה של הזמרת בפארק הירקון ב-21.9 נמכרו תוך ארבע שעות בלבד, נועה קירל הודיעה על פתיחת מופע נוסף בפארק הירקון יומיים לאחר מכן - ב-23.9. וגם: מתי תיפתח מכירת הכרטיסים למופע הנוסף?
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
אחרי שמכרה בתוך 4 שעות בלבד את כל 60 אלף הכרטיסים למופע שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר, נועה קירל, נציגת ישראל לאירוויזיון האחרון שסיימה במקום השלישי והמכובד עם 'יוניקורן', הכריזה היום (חמישי) על פתיחת מופע נוסף בפארק הירקון לכבוד אלו שלא הצליחו לרכוש כרטיסים למופע הקרוב, כאשר התאריך למופע החדש - 23 בספטמבר.
בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה קירל אמרה כך: "טוב אז אחרי הסולד אאוט המטורף בארבע שעות בלבד שאני עוד לא מעכלת שאני אומרת את זה ואני אוהבת אתכם הכי בעולם, זה מטורף, החלטתי לפתוח מופע נוסף ב-23.9, זה מאוד מרגש, אז המכירה נפתחת ביום ראשון ונתראה שם!". בנוסף כתבה: "מתרגשתתתתת!!! מופע נוסף ב-23/9 המכירה תיפתח ביום ראשון".
 

זאת כזכור לאחר שנועה קירל הודיעה על קיום המופע הבא שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר. הסתבר כי הטירוף הוא חסר תקדים. המופע השני של הזמרת גרם לבהלת כרטיסים והמכירה נפתחה מיד עם ביקוש ענק של למעלה מ-100 אלף ממתינים ובסופו של דבר - אחרי ארבע שעות הוכרז על סולד-אאוט, כאשר כל 60 אלף הכרטיסים שהועמדו למכירה אזלו.

מדובר על השיג חסר תקדים ומאז קום המדינה אף אומן לא הצליח למכור כזו כמות של כרטיסים בזמן כה קצר. קירל, שחוותה כבר לא מעט פסגות בגילה הצעיר, לא הצליחה לעצור את ההתרגשות שלה כאשר קיבלה את הבשורה על הסולד-אווט. כך זה נראה: 
 
מחירי הכרטיסים למופע של נועה קירל נחשפו לאחר מסיבת העיתונאים ונקבע כי מחיר מלא לכרטיס, ללא הנחות של חברות אשראי, ועדי עובדים ועוד יעמוד על 219 שקל, כרטיס במחיר מלא לגולדן רינג יעמוד על 369 שקל.

אלו היו דבריה של הזמרת במסיבת העיתונאים: "קודם כל אני אגיד תודה שבאתם אני מעריכה את זה מאוד. עוד קצת לשמוע את מה שנאמר על ההופעה הקודמת, בחיים לא חשבתי שזה יהיה ככה וזה מאוד מרגש ובהחלט פארק הירקון זה אחד הדברים הכי גדולים שעשיתי בקריירה שלי ומאוד נהניתי באופן אישי לעשות. אז יש לי הזדמנות לעשות את זה שוב פעם והפעם גדול יותר, אז אני מאוד מתרגשת לא ישנתי בלילה באמת, מישהו שמכיר אותי יודע שקשה לי להתרגש, אבל זה מאוד מרגש ויאללה פארק הירקון".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה