תרבות ופנאי

נועה קירל ואנה זק פותחות הכל: "לא היינו חברות"

במשך תקופה ארוכה דובר על כך שהשתיים לא נמצאות ביחסים הכי חמים. הן הכחישו, החליפו פרגונים הדדיים בהזדמנויות שונות, אך אז הגיעה הבשורה כי זק סירבה להשתתף בהופעה הקרובה של קירל בפארק הירקון - מה שהעלה שוב את הספקולציות לגבי הקשר ביניהן. כעת - הן פותחות הכל
מערכת ice |  8
נועה קירל ואנה זק (צילום אינסטגרם/ נועה קירל, ויקיפדיה/ אילן מסיקה)
אחד הנושאים הכי מרתקים בביצת הסלבס הישראלית הוא טיב היחסים בין שתיים מהזמרות הכי גדולות של ארצנו - נועה קירל ואנה זק. במשך תקופה ארוכה דובר על כך שהשתיים לא נמצאות ביחסים הכי חמים. הן הכחישו, החליפו פרגונים הדדיים בהזדמנויות שונות, אך אז הגיעה הבשורה כי זק סירבה להשתתף בהופעה הקרובה של קירל בפארק הירקון - מה שהעלה שוב את הספקולציות לגבי הקשר ביניהן.
היום (רביעי), שתי הכוכבות נכחו באירוע השקת הפסטיגל הקרוב, בו שתיהן ייקחו חלק והתייחסו באופן ישיר למה שקורה ביניהן. קירל שיתפה מה עמד מאחורי הסירוב של זק להתארח בהופעה שלה ואמרה: "מה שהיה זה שרציתי שהיא תתארח והיא לא יכולה בתאריכים האלה ושם זה נגמר".
לשאלה "את שמחה להופיע איתה על אותה הבמה?", הנציגה שלנו באירוויזיון האחרון ענתה: "מאוד, אני חושבת שהיא מעניינת. דיברתי על השיתופי פעולה, אז זה לראות העולם המוזיקלי שלי נפגש עם העולם המוזיקלי שלה - זה הולך להיות מאוד מעניין". כאשר נשאלה "איזה שיר שלה את הכי אוהבת?", קירל השיבה: "יש הרבה, אני חושבת את 'מי זאת?' – יהיה מגניב אם נעשה אותו ביחד על הבמה. אולי על הבמה של הפסטיגל".
בהמשך, הגיע תורה של אנה זק לספק תשובות. על שיתוף הפעולה עם קירל בפסטיגל הזמרת אמרה: "עכשיו הייתה לנו הזדמנות להיפגש, גם עכשיו יש לנו תקופה שלמה ביחד, אז זה כיף. אני בטוחה שיהיה מהמם". המראיינת לא ויתרה לה: "על מה דיברתן?", אבל זק לא ממש סיפרה כותרת: "האמת שרק אמרנו 'שלום' ואז כל הטירוף שקורה פה נפל עלינו, כל המצלמות, אז לא יצא לנו לדבר, אבל יש לנו תקופה שלמה להכיר כמה שיותר ולדבר".
בהמשך זק והמראיינת צללו לעומק העניין ולשאלה "בעבר לא הייתן כל כך חברות, אז מה שבעצם אתן פתאום ככה בסבבה?", היא ענתה: "קודם כל, אני חושבת שלא היינו חברות כי לא היה לנו כל כך איך להתחבר, לא כזה נפגשנו הרבה. אבל כל הסיפור הזה של הריב – אין שום דבר, הכל בסדר, אנחנו באותו החדר, את מאמינה? היא ממש פה מאחורי ואין פה מכות, הכל טוב. הכל ממש בסדר".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    איזה הבדל בתשובות
    אורלי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זק תוקפת את נועה בצורה טיפשית
    סגור
  • 6.
    נועה מושלמת
    אני 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רואה אף אחת ממטר
    סגור
  • 5.
    שתי ילדות יפות
    חני 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכשרות כל אחת בקטע שלה
    סגור
  • נועה מושלמת
    אני 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה פצצה
    סגור
  • 4.
    איפה זאת ליד זאת
    ירדן 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנה זק לא תכשה חצי מי מה שרירל עשתה זק היא כמו מסטיק לאוס דנדבק לסוליה של הנעל של קירל איפה זק ואיפה קירל מרק שנות אור קירל הן לאומית זק היא של ילדות קטנות ביסודי.
    סגור
  • 3.
    זיכרון ארוך
    נועם 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני זוכר שאנא פעם אמרה שקירל לא רוצה להיות חברה שלה ובעצם קירל רצתה אז להבדל מכולם ולא הייתה בקטע של אף אחד מין קטע מתנשא ,או שעשתה כבר את העליה שרצתה אז עכשיו היא צריכה לשחק,את המותק מוזר קצת
    סגור
  • 2.
    אין מקום להשוואה אבל בכלל
    אבנר 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נועה כישרונית ופרפורמרית ביסד עליון ואנה זק היא עוד דוגמנית שהחליטה לשיר
    סגור
  • 1.
    לא יהיו עוד פעם עפרה וירדנה זה היה שנות ה 80 (ל"ת)
    עפרה וירדנה 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור