תרבות ופנאי

מרגי בחשיפה מפתיעה: "הייתי שוכח לאכול ולישון"

יהונתן מרגי בחר לשתף את עוקביו בדרך שעבר כדי להפוך לאמן וזמר מצליח וכתב, "אני לא אסיר תודה על הכישרון, אנשים חושבים על הקריירה שלי כעל הצלחה בין לילה"
מערכת ice |  1
יהונתן מרגי בקמפיין קסטרו (צילום דודי חסון)
הכוכב ויוצר הפופ הצעיק, יהונתן מרגי שלאחרונה הודיע על עזיבה של הארץ לטובת םיתוח קריירה בינלאומית, חשף אמש בחשבון האינסטגרם שלו את הסיבות שלדעתו הגיע להצלחה בתחום המוזיקה כזמר ואמן.
מרגי שיתף את העוקבים בזיכרון ילדות שלו שכולל את שלבי הגילוי הראשונים של האהבה למוזיקה וכתב, "אני זוכר את עצמי, בן 13 לפני שידעתי משהו על עצמי או על מי אני רוצה להיות. אני זוכר את הרגעים האלה בסטודיו הקטן שלי בחדר השינה, עומד ליד הפסנתר, המחשב והמיקרופון, נרגש לצאת למסע אל הלא נודע.
"ללכת בשבילים שלא ידעתי על קיומם ולחקור את האפשרויות האינסופיות של המוזיקה. כשאני עוצם את עיניי אני עדיין יכול להרגיש את זה. התרגשות, זה היה כאילו פתחתי את הדלת לעולם חדש, כמו "נרניה" או משהו.. שבו יש לי חיים חדשים ואני מי שאני רוצה להיות. הייתי שוכח לאכול או לישון, פשוט לא יכולתי להרגיש רעב או להיות עייף".
הזמר הצעיר המשיך ושיתף, "אני זוכרת שיום אחד אמא שלי פתאום דפקה על הדלת שלי, מסתכלת עליי מודאגת כשהיא מבינה במהירות את המצב ושואלת: 'יצאת מדעתך לגמרי? אתה יודע מה השעה?! השעה 4 לפנות בוקר לך לישון!'"
מרגי פרט בפני עוקביו את הסיבות שהביאו אותו להצלחה והסביר, "אני מאמין שחלק עיקרי מהכישרון של מישהו הוא ההרגלים והמסירות שלו... כפי שאמר ג'יימס קליר, 'אתה מקבל מה שאתה נותן', ולאורך השנים הרווחתי דברים שלא יכולתי לחלום שאצליח.
"היום, אנשים חושבים על הקריירה שלי כעל הצלחה בין לילה. ובמשך שנים רבות האמנתי שזה גם כן... כי אחרי הכל, כמו הרבה דברים גדולים בחיים, לא יכולתי לחזות או לתכנן את זה. אבל מה שקרה לי בחדר הסטודיו הקטן הזה כל השנים האלה כשגדלתי, אני מאמין, הוא הסיבה האמיתית שאני מי שאני היום והסיבה שהייתי מי שהייתי כשהתחלתי. מה שקרה שם פשוט יצר אותי. למען האמת, אני לא מוצא דרך טובה יותר
"אין דרך לתאר את זה מאשר - קסם. קסם שהפך אותי לאט לאט לאמן שאני היום ונתן לי את היכולות, הכישורים, הידע והיצירתיות שיש לי. לכן, כשאנשים מחמיאים לכישרון שלי אני באמת מחמיא ובאותו זמן, זה תמיד מזכיר לי.. אני לא אסיר תודה על הכישרון שלי כמו שאני אסיר תודה על האישיות שלי. הסיבה האמיתית שאני נמצא איפה שאני היום, היא אהבה.
"אנשים עשויים לחשוב שהכישרון שהצלחתי לבנות במהלך השנים הוא מתנה מאלוהים, או מאמא טבע, משהו שנולדתי איתו. אבל אני מאמין שהמתנה האמיתית שאיתה נולדתי היא האהבה והתשוקה הגדולה שלי למוזיקה ולאמנות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לאב יו
    דוד 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא באמת אחד למיליון מת עליו חתיך מושך זה עוד אחת מאלף התכונות שלא הוא מדהים ודעתי כדעתו מי שבאמת משקיע ומתמסר לשה בסוף מצליח אין אין כל יונתן מרגי
    סגור