ויראלי

נועה קירל ודניאל פרץ נחשפים: אהבה אמיתית או תרגיל יח"צ?

למרות הספקנות הרווחת, מקורבים לקירל טוענים כי האירוסין היו אותנטיים לחלוטין. מצד סוכניה של קירל, נטען כי הם לא היו מודעים כלל להצעת הנישואים לפני שהתרחשה, והתבשרו על כך רק לאחר האירוע. "זה הזוי שזה מה שאנשים טוענים"
מערכת ice |  2
נועה קירל ודניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ noakirel)
הצעת הנישואים שקיבלה הזמרת נועה קירל מבן הזוג שלה, השחקן דניאל פרץ, לאחר שנה וחצי של זוגיות, עוררה אמש (שבת) סערה ברשתות החברתיות. בעוד שרבים ציפו לחגוג את האירוע המרגש, התגובות הציניות והספקניות השתלטו על השיח הציבורי.
רבים טענו כי מדובר בתרגיל יחסי ציבור מתוזמן היטב, המשחק על מיתוס "הסוכן רוברטו" - בדיחה רווחת על כך שהסוכן של קירל מסדר לה בני זוג לפי רמת הפרסום שלהם. בתגובה לגל הציניות, קירל ופרץ מסרו הצהרה משותפת: "הבינו שאנחנו לא מתעסקים ביח"צ ועושים מה שטוב לנו. זה היה רגע פרטי וקסום שלנו".
אולם, גם הצהרה זו נתקלה בספקנות מצד הציבור, כאשר רבים תהו מדוע זוג שאינו מתעסק ביחסי ציבור מרגיש צורך להגיב מיד לאחר האירוסין, ואף האשימו אותם בקיום מסיבת עיתונאים - טענה שלא אומתה.
למרות הספקנות הרווחת, מקורבים לקירל טוענים כי האירוסין היו אותנטיים לחלוטין. בבירור שנערכה על ידי TMI עם סוכניה של קירל, נטען כי הם לא היו מודעים כלל להצעת הנישואים לפני שהתרחשה, והתבשרו על כך רק לאחר האירוע. "זה הזוי שזה מה שאנשים טוענים," הגיבו מקורביה של קירל לטענות על תרגיל יחסי ציבור.
בסופו של דבר, בין אם מדובר באהבה אמיתית או בתרגיל יחסי ציבור מתוחכם, האירוסין של קירל ופרץ מעוררים דיון מרתק על הגבול בין הפרטי לציבורי בחייהם של אנשי בידור. בעוד שהזוג ממשיך להצהיר על אהבתם האמיתית, רק הזמן יגיד אם הספקנות הציבורית תשכך או שמא תמשיך ללוות את מערכת היחסים שלהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה כבר ממש בדיחה היתה שטיח קצת צניעות (ל"ת)
    אני 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מזל טוב
    שני 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזל טוב
    סגור