כסף וצרכנות

כמה שווה טבעת האירוסין של נועה קירל? הסכום המשוגע נחשף

הטבעת המפוארת שהייתה משובצת כולה ביהלומים ובמרכז יהלום אחד גדול של יותר מ-3 קראט, מגיעה על פי ההערכות לסכום שיכול לנסוע סביב לפחות כמאה אלף שקל, כמובן בהתאמה אישית
מערכת ice |  6
נועה קירל (צילום שחר ארביב)
ברגע ששוערה של נבחרת ישראל בכדורגל ובאיירן מינכן הגרמנית, דניאל פרץ הציע נישואין לזוגתו בשנה וחצי האחרונות, הזמרת ואחת הכוכבות הגדולות בישראל כיום, נועה קירל, אחד מהדברים שמיד סיקרנו את מדורי הרכילות, היא מה שווי טבעת האירוסין שענדה קירל על אצבעה?
על פי מאקו, הטבעת המפוארת שהייתה משובצת כולה ביהלומים ובמרכז יהלום אחד גדול של יותר מ-3 קראט, מגיעה על פי ההערכות לסכום שיכול לנסוע סביב לפחות כמאה אלף שקל, כמובן בהתאמה אישית.

מעבר לסיפור האישי, האירוסין של קירל ופרץ, שהוא בעצמו בעל קריירה מרשימה כשוער באיירן מינכן הגרמנית, כאשר גם בתקשורת הגרמנית מיהרו לחגוג את הנישואין הקרבים של השניים, מעלים שאלות מעניינות על הדינמיקה בין חיים אישיים לקריירה בעולם הבידור והספורט.
השניים שמיד הצטלמו לכלי התקשורת, אמרו: "תודה רבה לכולם, אנחנו שמחים, אוהבים אתכם. תודה שבאתם לשמוח איתנו", כשהם שמעו "מזל טוב, מזל טוב, הרבה אושר". היח"צנים של השניים כמובן ניסו להדוף את ההמולה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טבעת אירוסין
    רלי 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם ככ מתפארים בטבעת היהלום , לא חוששים פתח לגנבים ??? לא היה נחמד להימנע מפרסום ????
    סגור
  • 5.
    מאוד חשוב גבר לא קבצן לא קמצן לא שרלטן (ל"ת)
    תצליחו זכיתם זה בזו 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ??
    מימי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש לא מענינת לא היא ולא הטבעת יש בעולם אנשים מאושרים בל יהלומים .ויש אנשים כמו ג'לו עים יהלום. ירוק במיליוני דולרים והאושר שלה לא אייייי מזל טוב
    סגור
  • 3.
    יש בישראל בחורה שווה השקעה זו באירוסין? (ל"ת)
    יעקב 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    טבעת
    עליזה 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מסכן הבן אדם שרוצה להתארס ,ואין לו אפילו 5.000ש"ח ,להציע נישואין לחברתו תפסיקו בבקשה לנקר עיניים ,לא לכולם יש סכום לקנות טבעת אירוסין בסכום כולכך גבוהה .
    סגור
  • 1.
    מחיר
    רם 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מעניין המחיר .שיצליחו ויהי להם חיים טובים ומאושרים.ואני לא אוהב את סיגנון השירה ולא מעריץ!!!! מאחל לכם את הכי טוב בעולם גם אם הטבעת שווה 100 שקל
    סגור