רכילות עסקית

חברת נמל אשדוד מחפשת להשקיע בסטארט-אפ: כך היא תבחר

חברת נמל אשדוד ו-500 גלובל יקיימו החודש Demo Day שבמסגרתו ייחשפו הסטארט-אפים הישראליים המתמודדים על השקעה של הנמל והמשתתפים במחזור השני של האקסלרטור של הנמל בשיתוף הקרן
מערכת ice |  1
נמל אשדוד (צילום באדיבות נמל אשדוד)
חברת נמל אשדוד ו-500 גלובל, אחת מקרנות ההון סיכון הפעילות בעולם, יקיימו Demo Day ב-13 בספטמבר 2023 בתל אביב. במסגרתו ייחשפו הסטארט-אפים הישראליים המתמודדים על השקעה של נמל אשדוד והמשתתפים במחזור השני של האקסלרטור של הנמל בשיתוף הקרן.
הסטארט-אפים שנבחרו למחזור השני של התוכנית, בניהולה של חברת 500 גלובל ורועי אברהמי, מנהל מערך החדשנות בנמל אשדוד, פועלים בתחומי התעשייה, סייבר, ה-AI וביטחון במרחב הימי, במטרה לקדם את פעילות הנמל החדשנית ולאפשר צמיחה כלכלית למדינה.
הסטארט-אפים השתתפו בתוכנית אינטנסיבית של 15 שבועות, שנתמכה ע"י צוות מומחים של חברתDeloitte  ישראל, ובה ניתנה להם ההזדמנות לעבוד עם מנטורים בנושאים של צמיחה, גיוס לקוחות, בדיקת התאמה לשוק, הוכחת יכולת, גיוסי כספים ונושאים נוספים.  המחזור השני ממשיך את הצלחת המחזור הראשון של האקסלרטור, אשר במסגרתו הסטארט-אפים שהשתתפו זכו להטמיע את הטכנולוגיות החדשניות שלהם בנמל וחלקם אף זכו להשקעה כספית של דירקטוריון נמל אשדוד. 
לדברי שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: "ההשקעה והתמיכה בסטארטאפים הם חלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו ומנוע הצמיחה העתידי, אשר יעניק יתרון תחרותי לנמלים המותאמים לעתיד, הן בישראל והן בעולם. מדובר על אחת מתוכניות ההאצה הבודדות שפועלות בנמלים בעולם. אני גאה על שיתוף הפעולה עם 500 גלובל, אשר מוכיח את עצמו בשנים האחרונות".
אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד, הוסיף: "אנו שמחים לארח את ה-Demo Day שלנו כאן בישראל ב-13 בספטמבר ומודים לצוות 500 גלובל ועובדי הנמל המלווים אותם. על ידי התמיכה בחדשנות, אנו הופכים את נמל אשדוד לנמל חכם, במטרה להפיץ את הבשורה גם מעבר לים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לסטארטאפים ולנמל
    יהודי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בתחום הימי והלוגיסטי יש לסטארטאפ ניישן מה להגיד
    סגור