נדל"ן ותשתיות

חברת נמלי ישראל משווקת לראשונה שטחים חדשים באשדוד

חברת נמלי ישראל משווקת לראשונה שטחים חדשים בצפון מערב אשדוד, בעזרת מכרז למתן הרשאת שימוש של עד עשור שמצויים במתחם מפעל רוגוזין הישן בעיר
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום דוברות נמל אשדוד)
לראשונה, ולאחר שהושלמו עבודות הפיתוח הנדרשות, חברת נמלי ישראל מפרסמת מכרז למתן הרשאת שימוש של עד 10 שנים בשטחים המצויים במתחם מפעל רוגוזין הישן שבצפון מערב אשדוד, בסמוך לנמל הדרום. המכרז פתוח עד ליום ה-2 בנובמבר 2024.
המכרז, שמפרסמת חנ"י, הוא למתן הרשאת משנה לטובת שימושי אחסנה פתוחה בשטח של 60 דונם לתקופה של 7 שנים, ואפשרות לתוספת של 3 שנים נוספות כאופציה. הזוכה במכרז יוכל לבצע את הפעילות בעצמו, או באמצעות מפעילי משנה לאחר שישלים את פיתוח השטח והכשרתו.  מדובר בשטח בעל גישה ישירה לפארק נמלי ישראל ולדרכי הגישה מרכזיות אל הנמל.
נזכיר כי לפני מספר חודשים חנ"י הודיעה על מהלך גדול נוסף. בסוף חודש יוני נפרצה המנהרה שתוביל רכבות מנמלי הים בחיפה ואליו, מתחת לכביש 22. פריצת המנהרה הייתה הצעד הראשון בפועל בפרויקט חיבורי נמלי הים בחיפה למסילות רכבת ישראל.
 
בחנ"י ציינו כי "חיבור המסילה לנמלי הים הינו מהלך קריטי לטובת שינוע מטענים והוא צפוי לצמצם משמעותית את עומסי התנועה באזור, על ידי הפחתת עומס המשאיות על כבישי האזור דבר שיקל על משתמשי הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה