השוק
אחרי שהעסקה עם אל על נפלה: זה האתר החדש שיתחרה בבוקינג בישראל
איסתא וכאל מקימות אתר נופש חדש שינסה לשבור את השוק של בוקינג ואקספדיה בישראל, זאת לאחר שהעסקה בין איסתא לאל על נפלה. כך זה יעבוד

על רקע הזינוק בטיסות של ישראלים לחו"ל, חברות התעופה ואתרי התיירות בישראל ומחוצה לה מנסים להתחרות על התייר הישראלי. לשם כך, חברת כרטיסי האשראי כאל ואיסתא מקימות אתר חדש שינסה לשבור את השוק של בוקינג ואקספדיה בישראל, המוערך בכמיליארד שקל בשנה.
על פי הפרסום היום (רביעי) ב"כלכליסט", כאל, לה כמעט 4 מיליון כרטיסי אשראי פעילים בישראל, עשויה להציע הטבות והנחות במטרה לכבוש את לבבות הישראלים ולהעביר אותם להזמין מהאתר המשותף עם איסתא.
היתרון הגדול שעשוי להיות לפלטפורמה החדשה הוא שירות הלקוחות, שיינתן בשפה העברית. גם היצע המלונות יותאם לביקוש של הישראלים, כאשר מאות מלונות צפויים להיות זמינים תחילה בפלטפורמה, חלק גדול מהם כאן בישראל וחלק גדול גם באי השכן קפריסין ויוון.
עוד ב-
עוד נודע כי חברת התיירות איסתא ניהלה קודם לכן משא ומתן עם חברת התעופה הלאומית של ישראל, אל על, זאת כדי להקים פלטפורמת תיירות משותפת, אלא שהעסקה בין הצדדים נפלה בסופו של דבר. משתי החברות לא נמסרה תגובה בנושא.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה