רכילות עסקית

לקראת חג שבועות: עמותת שניר תחלק סלי מזון לנזקקים

סלי המזון נארזו בבי"ס לפיד בהוד השרון עם ההורים, ילדי בית הספר ומתנדבי העמותה
מערכת ice |  1
אריזת סלי המזון (צילום מייק לוי)
עמותת שניר, שנוסדה על ידי אנשי העסקים ניר שמול ויואב פלאטו-שרון, ובהנהלת יהודית רובינשטיין, גייסו בימים אלה כספים לרכישת מאות סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת ובכללן קשישים וניצולי שואה ברחבי הארץ, שיחולקו לקראת חג השבועות. העמותה שמה לה למטרה לתמוך במשפחות מעוטות יכולת ולקדם שוויון ההזדמנויות בחברה ישראלית.
בבי"ס לפיד בהוד השרון קיימו פעילות בה נארזו סלי המזון עם ההורים, ילדי בית הספר ומתנדבי העמותה.
 
ניר שמול: "לצערנו אנו מזהים ופוגשים מדי יום משפחות רבות בישראל הסובלות ממחסור, ויוקר המחיה רק מגדיל את הפערים בחברה. באמצעות סלי המזון, המשפחות לא ירגישו בחוסר. החלוקה תהיה אישית לכל משפחה המוכרת לנו בעמותה".
יואב פלאטו שרון: "אנו שמחים בעמותה על ההתגייסות של כולם למען מטרה חשובה זו. באמצעות סלי המזון יוכלו המשפחות למצוא מצרכים שהם סמלי החג כמו: גבינות וחלב, מוצרים יבשים חיוניים כגון: מזון יבש, יינות, מוצרי ניקיון וטואלטיקה, חטיפים ועוד. והכל לטובת שמשפחות אלה  יוכלו לחגוג את ארוחת החג".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לצערי לא כולם מתגייסים למטרה
    המלך עופר המשיח 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קידום שוויון ההזדמנויות בחברה ישראלית. היום, אישה (רחמנא ליצלן) מסרה לי חבילה. אצל החרדים זה לא אפשרי. הקואליציה החרדית מינתה בתחילת השנה 24 מנכ"לים גברים למשרדי הממשלה. בלי נשים. אותה קואליציה רוצה לעשות "רפורמה" ולמנות רק גברים גם לבתי המשפט ובהמשך יש דיבורים שהנשים יצאו החוצה בזמן שהגברים מדברים -- מטעמי צניעות. היהודי הדתי בקום המדינה לא התנהג ככה. דורש "שייתחשבו בו" בשביל שיוכל לתפקד. אלו לא יהודים. מזמן סטו מן הדרך. יואילו בטובם ויקימו מדינת הלכה עם צבא השם נפרד וחרד ככל שיירצו. משפחות עניות עם 7 ילדים בממוצע ומתוכם מעל 70 אחוזים בלי תעודת בגרות. בואו ניפרד בשלום. מבטיח שאתפלל למען הצלחתכם.
    סגור