רכילות עסקית

מנכ"ל בנק הפועלים נפרד: "דרך משמעותית ומלאת סיפוק"

מנכ"ל בנק הפועלים היוצא, דב קוטלר, סיים את יומו האחרון בבנק הפועלים לאחר תקופה של 5 שנים, והוא לראשונה משתף את תחושותיו ומסכם את השנים האחרונות בבנק, וגם מה הוא מאחל למנכ"ל הנכנס ידין ענתבי?
מערכת ice | 
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום unsplash, יחצ גדי דגון)
בחודש מאי השנה, הודיע במפתיע מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, על פרישתו מהתפקיד וזאת לאחר כהונה של 5 שנים. בסוף יוני השנה, דירקטוריון הבנק מינה את ידין ענתבי - ראש חטיבת שווקים בינלאומיים בבנק, לתפקיד המנכ"ל החדש.
עם פרסום הדו"חות הרבעוניים, סיים קוטלר את יומו האחרון בבנק הפועלים, והוא משצף את תחושותיו, מסכם קדנציה, וגם עם איחולי למנכ"ל הנכנס ידין ענתבי.

דב קוטלר נפרד מהבנק. באדיבות המצלם
"ב-5 השנים שחלפו, למדתי להכיר לעומק ארגון מקצועי ומסור. עובדות ועובדים שפועלים מתוך תחושת שליחות ונותנים את כל הלב ואת הנשמה עבור הלקוחות שלנו, ואחד עבור השני", כתב קוטלר בפוסט אישי.
"לשמחתי התמודדנו בהצלחה עם אתגרים כמו: סיום טיפול בחקירת המס האמריקאית, חתימה על הסכם שכר, השלמת מכירת ישראכרט וכמובן, ביצוע קפיצת מדרגה עסקית. לאלו נוספו גם מגפת הקורונה שנראית כיום כמו זיכרון רחוק, ומלחמת חרבות ברזל שהציבה בפנינו מציאות מורכבת וכואבת בה אנו פועלים גם כיום, בנחישות וברגישות. הובלנו ביחד שינויים משמעותיים בתהליכי עבודה, הטמענו תרבות ארגונית חדשה מבוססת שותפות עמוקה, מיקוד עסקי, יכולות דליברי מרשימות והוגנות".
מנכ"ל בנק הפועלים היוצא, מפרגן ליו"ר ראובן קרופיק וגם על התרומה של הבנק לחברה הישראלית בזמן המלחמה: "יש לי את הכבוד להגדיר שהיינו שם עבור החברה הישראלית לאורך כל השנים ובוודאי בתקופה הזו, באמצעות פועלים בקהילה וקרן פועלים לתקומה בהובלת היו"ר ראובן קרופיק. אני רוצה להודות לדירקטוריון הבנק והעומד בראשו, ידידי הקרוב ראובן קרופיק, על האמון והשותפות המלאה. החיבור הנכון בין דירקטוריון להנהלה הוא מפתח משמעותי להצלחתו של ארגון".
"אני חב תודה עמוקה לחברי להנהלת הבנק ולפורום הבכיר על ההובלה והמנהיגות שהפגנתם לאורך השנים ולכל אחת ואחד מעובדות ועובדי הבנק, ומאחל לכולכם המשך הצלחה ושגשוג".
ומה דב קוטלר מאחל למנכ"ל הנכנס? "אני מבקש לאחל למנכ"ל הנבחר, ידין ענתבי, כניסה מוצלחת לתפקיד. אנחנו מכירים ועובדים ביחד לאורך שנים".

לסיכום כתב מנכ"ל בנק הפועלים היוצא: "זו הייתה עבורי דרך משמעותית ומלאת סיפוק. מאחל לכולנו בשורות טובות ובראשן חזרה של כל החטופים לביתם במהרה, החלמה מהירה לפצועים וחזרתם לשלום של חיילינו. שלכם באהבה, דב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה