השוק

בית ההשקעות מיטב: פוטנציאל רווחים של 27% במניית אשטרום

הברוקראז' של בית ההשקעות מיטב מתחיל סיקור של מניית אשטרום עם מחיר יעד שמשקף פוטנציאל רווחים של 27% על המניה; להערכתם המניה תשיג תשואה עודפת על הבורסה
ניצן כהן | 
גיל גירון ורמי נוסבאום (צילום ישראל הדרי)
הברוקראז' של בית ההשקעות מיטב מתחיל בסיקור של מניית אשטרום. האנליסטים בבית ההשקעות מעריכים שפוטנציאל הרווחים באשטרום הוא של 27% והמניה תשיג תשואה גבוהה מהתשואה של השוק.
במיטב כותבים ללקוחות הברוקראז' כי "מגזר הקבלנות, עם צבר הזמנות של כ-7 מיליארד שקל, מגזר חזק וצומח עם שיעורי רווחיות גבוהים ביחס למתחרים ומוניטין חזק - זה הבסיס עליו נסמכת החברה. במהלך השנה האחרונה אשטרום העלתה מדרגה את מנועי הצמיחה שלה במגזר התעשייה עם צמיחה של 33% בהכנסות ושילוש בשיעורי הרווחיות, בעיקר הודות לישראבטון, צמיחה שצפויה להמשיך גם השנה בקצב דו ספרתי".
"בדיור להשכרה הקמה של מתחמי דיור בהיקפים גדולים שייהנה מתמיכה של עלייה בריבית אשר מרחיקה אנשים מחלום של רכישת דירה ובכך מהווה חלופה ראויה. בעיקר צריך לשים לב לשיערוכים הצפויים הנובעים מהפער בין מחיר הרכישה למחיר שוק".
"מגזר האנרגיה המתחדשת עם תחילת הקמה של פרויקט Tierra Bonita בטקסס ארה"ב שטומן בחובו הצפת ערך משמעותית בטווח הקצר. תחום שנהנה מתמיכה מדינית וגם במצבים של עליות ריבית עדיין יגזור שיעורי רווחיות יחסית יציבים מאחר והחוזים צמודים לעליות בתשומות. כל מגזר מתבסס על ניהול מוקפד שמתורגם לשיעורי רווחיות גבוהים".
בשורה התחתונה, כותבים האנליסטים של מיטב כי "אנו מעריכים את שווי המניה בכ-78 שקל, אפסייד של כ-27% על מחיר השוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה