עסקי ספורט

טייסון שב לזירה: האם זהו קרב על הכבוד או סכנת חיים?

מייק טייסון חוזר לזירה בקרב מול ג'ייק פול, מתמודד עם הדחף להחיות את הצד האפל שבו, ומבקש להוכיח שגם בגיל 58 הוא עדיין יכול להיות הכוח שהאייטיז זוכרים
מערכת ice | 
מייק טייסון (צילום מתוך האינסטגרם)
הקהל צמא לראות שוב את מייק טייסון בזירה, אבל עבורו, הקרב הקרוב מול ג'ייק פול הוא לא רק מבחן פיזי אלא גם התמודדות עם הצד האפל של אישיותו. טייסון, בן 58, מציין שהצד הזה, "הקילר", הוביל אותו לפסגות אבל גם לתהומות של סמים וכלא. "אני תמיד מסתבך כשאני מפעיל את הצד הזה," הוא אומר, "הלוואי ויכולתי לעצור אותו."
למרות שהקרב מעלה חששות רבים, טייסון מרגיש דחף עז לחזור לזירה, גם מול יריב בן 27 שממוקם בשיאו הפיזי. הוא מציג סרטונים קצרים שמעידים על כוחו, אך המציאות בזירה שונה לחלוטין. אנשי מקצוע, כמו דיינה ווייט, רואים את הקרב כמוגזם ומסוכן, במיוחד בהתחשב בהיסטוריה הרפואית של טייסון, שכללה בעיות בריאותיות חמורות.
 
בעוד טייסון טוען שהכסף הוא שיקול משני, הוא מגלה שהדחף שלו הוא תהילה. "אני מכור לתהילה," הוא מודה. בשיחותיו, הוא מתאר את הצורך להיחשף לסכנות, לראות מה הוא מסוגל. בקרב הקרוב, שיתקיים ב-15 בנובמבר, טייסון לא רק ייבחן את כישורי האיגרוף שלו, אלא גם את יכולתו להתמודד עם הדימוי שלו ואיתו את עברו. רבים מהקהל מחכים לראות את אלוף העולם הצעיר ביותר בחזרה, גם אם זה כרוך בסיכונים גדולים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה