טלוויזיה

מעיין אדם מתמודדת עם התקדמות הסרטן: "טרם קיבלתי תוצאות"

בסשן שאלות ותשובות אדם נשאלה על ידי העוקבים: "איך את מרגישה? כבר יודעת אם תצטרכי טיפולים כימותרפיים? על כך השיבה: "אם הכל יחזור תקין יתכן שאעשה 2-3 סבבים של כימו כטיפול מונע, לסרטן הזה יש סיכויי חזרה גבוהים. אם לא הכל חוזר תקין יוצאים למלחמה ואני אנצח בוודאות של 100%"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
רק לפני כחודש, מגישת הטלוויזיה ואשת העסקים הישראלית המצליחה, מעיין אדם, בישרה לעוקביה באינסטגרם ןלעולם כולו, על המצב הרפואי הקשה עמו היא מתמודדת לאחרונה והגילוי הקשה האחרון, כי מדובר בזן נדיר של סרטן בשחלות. כעת היא משיבה על ההתקדמות של המחלה והאם היא ניתנת למניעה.
היום (שבת) בסשן שאלות ותשובות אדם נשאלה על ידי העוקבים: "איך את מרגישה? כבר יודעת אם תצטרכי טיפולים כימותרפיים? על כך השיבה: "אם הכל יחזור תקין יתכן שאעשה 2-3 סבבים של כימו כטיפול מונע, לסרטן הזה יש סיכויי חזרה גבוהים. אם לא הכל חוזר תקין יוצאים למלחמה ואני אנצח בוודאות של 100%".

שאלה נוספת של עוקב אחר הייתה: "יש התקדמות עם התשובות של הגידול?", על כך השיבה אדם: "נעשה סדר רגע.. חודש אחרי הלידה (בניתוח קיסרי) הגעתי עם כאבי תופת למיון וגילו שבבטן הנפוחה שלי יש גידול בגודל 25 ס"מ והוציאו אותו בעוד ניתוח יחד עם השחלה והחצוצרה".
היא המשיכה וחשפה: "כשבדקו אותו גילו שזה סרטן שצמח מתוך השחלה. ואז נכנסתי לעוד ניתוח, שלישי, שבו עשו לי 4 פתחים נוספים בכמה מוקדים בבטן כדי להוציא עוד כל מני חתיכות לבדיקה, לברר אם יש עוד גידולים, טרם קיבלתי תוצאות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה