ויראלי

מעיין אדם חושפת מה גרם לסרטן: "קרבה בין הגוף לנפש"

אושיית הרשת ומגישת הטלוויזיה מעיין אדם היממה מדינה שלמה כאשר חשפה כי הגידול שהתגלה בגופה, אובחן כסרטן השחלות. כעת היא מתייחסת לכך וחושפת את הסיבה שלדעתה הביאה לגידול, בסרטון שצילמה סמוך לקבר של אחותה מפל אדם ז"ל
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם קיבלה את אחת הבשורות הקשות בחייה, ימים ספורים לאחר מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר. היא ומשפחתה התבשרו כי למרבה הטרגדיה, אחותה שלך מעיין אדם, מפל, נרצחה בטבח שביצעו המחבלים במסיבת הנובה בחניון רעים.
ביום שבת חשפה אדם בפוסט מרגש שכתבה באינסטגרם, כי הגידול שאותר בגופה התגלה כזן נדיר של סרטן השחלות. "האמת שאין לי מושג מה לכתוב, ולכן לא סיפרתי עד עכשיו, אבל גם לא רוצה לזייף את המציאות ולשמור יותר בבטן, הרי מלכתחילה זו הסיבה להכל. חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות". כתבה אדם בפוסט הקשה.
לפני זמן  קצר (חמישי) פרסמה מעיין אדם סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא נמצאת ליד הקבר של אחותה ומדברת על פתיחת העונה של "מחוברים", בה היא משתתפת  וחושפת את התקופה המטלטלת שלאחר הרצח.


התמונה שצירפה מעיין אדם מהקבר של מפל אדם ז"ל. מתוך האינסטגרם של maayanadam

בפתח דבריה אמרה אדם: "היום עולה העונה של מחוברים, מאד חששתי מהרגע הזה האמת. אני לא רוצה לראות את זה שוב, אני לא רוצה לחוות את זה שוב. זה צולם ממש מהשבעה".
בנוסף, חשפה בין דבריה, את הסיבה להימצאות הגידול הנדיר בגופה: "אני צריכה בקרוב להתחיל טיפול, כי אני חושבת שהגידול הזה הוא תוצאה של לשמור בבטן. אני מאמינה בקרבה בין הגוף לנפש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזריקה של פייזר
    אזרח ותיק 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הסיבה לסרטן הנדיר
    סגור