ויראלי

מעיין אדם חשפה את הסרטן הנדיר: בן זוגה הגיב בצורה מדהימה

מעיין אדם חשפה ביום שבת כי היא חולה בסרטן נדיר בשחלות, בפוסט שהימם את הרשת. אושיית הרשת האהובה אמרה כי היא "כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות". כעת בן הזוג שלה, יובל צלנר הגיב לחשיפה הקשה
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
בן הזוג של מעיין אדם, יובל צלנר, מרבה להעלות חשבון האינסטגרם שלו סרטונים בהם מדבר על המצב בעיר תל אביב, מאחר והיה אחד המתמודדים לראשות העיר בבחירות האחרונות, אך הפסיד לחולדאי.
כזכור, בבחירות בשת 2023 לראשות העיר הוא הציג את מועמדותו לתפקיד ראש העיר ולמועצת העיר, בראש רשימת "תקווה חדשה". הוא זכה במספיק קולו כדי להגיע למקום השלישי עם כ-12% מהקולות, ובבחירות למועצת העיר זכה במושב אחד במועצה.
ביום שבת האחרון חשפה בת זוגו של צלנר, המגישה ואשת העסקים מעיין אדם, בפוסט קשה ומרגש כי הגידול שנמצא אצלה התגלה כזן נדיר של סרטן בשחלות. "האמת שאין לי מושג מה לכתוב, ולכן לא סיפרתי עד עכשיו, אבל גם לא רוצה לזייף את המציאות ולשמור יותר בבטן, הרי מלכתחילה זו הסיבה להכל" כתבה מעיין אדם בחשיפתה בחשבון האינסטגרם והוסיפה: "חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות".
אתמול פרסם צלנר סרטון בסטורי שלו באינסטגרם, בו הוא עונה לשאלות העוקבים, ששאלו אותו על מצבה של אדם ואיך הוא מתמודד עם הבשורה. בסרטון הוא מפרגן לה ומחמיא לה בענק.
בפתח דבריו אמר צלנר: "כולם שואלים אותי על מעיין ואיך היא מרגישה, אני אומר היא לביאה. לביאה היא אחת שקודם כל דואגת למשפחה, נותנת חום, אהבה, עוטפת את כולנו פעם אחת. עוטפת את הבנו, עוטפת אותי".
"מצד שני, היא אחת שיוצאת ומתמודדת עם כאלה שינויים. אנחנו לוקחים את הסיטואציה המורכבת שנוצרה לנו והופכים אותה לגורם מעצים. לכן יש הרבה מכשולים, החוכמה היא לא להיתקע במכשול אלא לדלג מעליו". הוסיף צלנר.


צילום מסך מתוך האינסטגרם של yuvalzellner
עוד אמר צלנר: "מעיין לקחה את הטרגדיות הנוראיות שעברה והקימה עסק חדש, משגשג, בלוחות זמנים בלתי אפשריים, זו היכולת להעצים נקודה של שפל. זה הכוח שלנו. אומרים לי "אתם פאוור קאפל". אנחנו כאלה כי היא כל כך חזקה ומדהימה. היא תתמודד עם המחלה הזאת ותתמודד עם האובדן. היא תקים עסק מדהים ותחזק את המשפחה המאוחדת שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי תבין שרצחה את אחותה כי בחרה בליכוד? (ל"ת)
    אליק 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעיין
    רותי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריאות טובה ובשורות טובות
    סגור