ויראלי

בן זוגה של מעיין אדם זועם: "למה באמצע אוגוסט המחירון עולה?"

איש העסקים והמתמודד לראשות עיריית תל אביב בבחירות האחרונות, יובל צלנר, פרסם סרטון בו הוא מבקר בחריפות את עיריית תל אביב, על העלאת המחירון המחייב שלה, באמצע חודש אוגוסט
מערכת ice |  3
מעיין אדם יובל צלנר (צילום אינסטגרם)
איש העסקים ובן זוגה של מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת מעיין אדם, יובל צלנר, הגיע למקום השלישי בבחירות המוניציפאליות האחרונות לראשות עיריית תל אביב, כאשר בבחירות למועצת העיר הוא אף זכה במקום אחד. וזאת שהוא מתמודד מטעם מפלגת תקווה חדשה.
צלנר פרסם היום בחשבון האינסטגרם שלו ביקורת חריפה נגד עיריית תל אביב וכמובן שמכוונת כמובן גם לעומד בראשה. הוא ביקר את העירייה על כך שהמחירון המחייב של עיריית תל אביב בחופי העיר עולה ב-20%.
"עכשיו? בדיוק עכשיו להעלות מחירים? כולנו קורסים, קורסים כלכלית, לא מצליחים לסגור את החודש ועובדים כל כך קשה". פתח צלנר את דבריו בסרטון שהעלה לאינסטגרם. "מישהו יכול להגיד לי למה, באמצע אוגוסט כשהצעירים חזרו מהפסטיבלים, שנגמרו הקייטנות ואין להורים באמת אלטרנטיבה, עכשיו המחירון המחייב של עיריית תל אביב עולה בכמעט 20%?", הוסיף.
 

"אם רק היינו מגיעים לפה עד העשרה באוגוסט", הוסיף צלנר בסרטון שאותו צילם מחוף הים ובו ציין מספר מוצרים שהמחיר המפוקח שלהם עלה ביחס לתקופה שעד , לדוגמה רבע אבטיח, צלחת צ'יפס וארוחה עסקית לילדים.
"מעניין שעליית המחירים הייתה בדיוק ביום שבו נגמרו הקייטנות. ולא, לא מדובר פה סתם בשוק חופשי. זה מחירון מחייב של עיריית תל אביב, הם מחויבים להציע לכם את השירותים האלה, במחיר מפוקח". סיים צלנר את דבריו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן זוג ? דפוק כמו בת הזוג מעין זה לא בת זוג זה 1,4,4וכן מעין בכותרות תמיד משלמת לפפרצ"י אחרת את מי היא מענינת
    סגור
  • 2.
    לא ממש אכפת לו, סתם פופוליסט. (ל"ת)
    אסי 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מעיין
    משה 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך מצליחה מעיין להיות כול הזמן בכותרות.מה עשתה בשביל המדינה
    סגור