כסף וצרכנות
מעיין אדם הודיעה: תקלה בהזמנות למועדון הלקוחות
מעיין אדם פרסמה כי תקלה באתר של סופר פארם גרמה לביטול הזמנות של לקוחות שכבר שילמו על כרטיסים לאירוע מועדון Mami. כל הפרטים
"היה באג באתר של סופר פארם שביטל כרטיסים בטעות, יש לנו את הרשימה של כל מי שבוטל לה, אנחנו ניצור אתכן קשר בסמס ונסדר הכל, אל דאגה מקומכן שמור", שיתפה אדם עם הבטחה שכל מי שבוטל לה הכרטיס תקבל הודעה.
(מתוך חשבון האינסטגרם של מעיין אדם)
בנוסף שיתפה מעיין אדם כי נשים רבות שהצטרפו למועדון הלקוחות אינן מקבלות הודעות סמס ומפסידות הטבות רבות: "לקוחות שלא קיבלו סמס יכולות לרכוש כרטיס לאירוע מועדון שלנו בלינק המצורף אבל אני ממליצה לפתוח פניה בשירות לקוחות על כך שלא קיבלת סמס שנוכל לטפל בזה לפעם הבאה. יש הרבה הטבות סודיות ללקוחות בסמס".
עוד ב-
מועדון "Mami" שהושק בחודש פברואר ומהווה חלוץ בעולם ה-Social Shopping, חרט על דגלו להביא בשורה צרכנית חדשה ללקוחותיו, לקרוא תיגר על מחירי השוק, ולרפא נקודות כאב בחוויה הצרכנית בישראל באמצעות לווי צמוד של שירות לקוחות פרטי. תוך חודשים ספורים המועדון צבר מוניטין רב בתעשייה ומונה כבר למעלה מ-120 אלף לקוחות ושיתוף פעולה עם עשרות מותגים נחשקים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.בהצלחהעמי 09/2024/29הגב לתגובה זו0 0רפואה שלמה מעייןסגור
-
2.אובססיביות לשיתוף . חבל יש לה גם יתרונות. (ל"ת)דמוד 09/2024/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מעיןציפי 09/2024/22הגב לתגובה זו0 0רק בריאות אין צורך לפרסם ברבים .מחלות וצרות ב"ה לא חסרסגור