השוק

דלתא מותגים תקנה את גולף בפרמייה של כ-40% על השוק

את ההצעה הגישה דלתא מותגים לגולף והיא משקפת לגולף שווי חברה של 425 מיליון שקל, כמעט 40% מעל שווי החברה בבורסה; המרוויחים הגדולים הם עמיתי קופות הגמל של כלל ביטוח שמחזיקים בכ-12% מגולף
ניצן כהן | 
אייזיק דבח (צילום shutterstock, פייסבוק/ Delta Galil Industries, פייסבוק/ קניון עופר מרום, שי אפשטיין)
דלתא מותגים שבשליטת אייזיק דבח הגישה הצעה לכלל תעשיות לרכישת חברת האופנה גולף לפי שווי חברה של 425 מיליון שקל, השווי בו נקבה דלתא לגולף משקף לגולף שווי גבוה בכ-40% משווי החברה בבורסה. מסתמן כי המרוויחים הגדולים מהעסקה, כלל שתצא לפועל הם עמיתי קופות הגמל של כלל ביטוח שמחזיקים בכ-12% מגולף.
נזכיר כי קמעונאיות האופנה נמצאות בתקופה לא רעה בסך הכל. החברות הללו היו אמורות לסבול מהעלייה באינפלציה שמביאה לירידה בכושר הקניה של הישראלים אבל הישראלים חובבי קניונים וקניות ממשיכים להסתער על החברות האלה ולקנות מכל הבא ליד. צריך לזכור שהשנה החורף נחשב לחם יותר מהרגיל וזה הביא את חברות האופנה לצאת למבצעים אגרסיביים של אופנת החורף.

המבצעים האגרסיביים של חברות האופנה וההסתערות של הציבור על החנויות מובילות למסקנה המתבקשת: צריך לקרות משהו חריג כדי שחברות האופנה יפגעו מהמקרו כלכלה ובסופו של יום, גם מבצעי שיווק ומכירה אגרסיביים עושים טוב למותגים האלה, לתזרים המזומנים וכן הלאה גם אם הם שוחקים את שולי הרווח.
ההצעה שהגישה דלתא מותגים הוצעה לכלל תעשיות אולם ככל שכלל תעשיות תיענה להצעה הרי שסטימצקי שמחזיקה בחבילת מניות בחברה תוכל להצטרף אליה. הציבור הרחב מחזיק כאמור בגולף באמצעות קופות הגמל של כלל ביטוח.
נתון מעניין נוסף שעולה מההצעה ויכול להעיד על האגרסיביות שלה היא העובדה כי במידה וכלל תעשיות תסרב להצעת דלתא הרי שזו תבחן אפשרות להציע לסטימצקי לרכוש 15% מהחברה שבבעלות כלל תעשיות ולהיכנס לשליטה משותפת בחברה ועל ישדי כך דלתא תוכל לקבל דריסת רגל בגולף (באמצעות שותפות עם סטימצקי).
גולף עוד לא פרסמה את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון הרביעי של השנה אום דו"חות הרבעון השלישי לא היו משהו. החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של 233 מיליון שקל, כמעט ללא שינוי ביחס להכנסות ברבעון השלישי של 2021. החברה הציגה הפסד תפעולי רבעוני של 4.2 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 12 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2021.
המאזן של גולף הסתכם ברבעון השלישי במיליארד שקל כשמתוך זה ההון העצמי הסתכם ב-211 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה