השוק

מטריסלף מדווחת על חתימת הסכם עם תאגיד בינלאומי גדול

שם התאגיד הגדול לא נחשף, אך בהודעת החברה נמסר כי מסגרת ההסכם תספק מטריסלף מדיום תמיכה להדפסת חומרים ביולוגיים בתלת ממד
מערכת ice | 
אסף טוקר (צילום מטריסלף)
מטריסלף הישראלית, דיווחה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם עם תאגיד בינלאומי מהגדולים בעולם ששמו לא פורסם. במסגרת ההסכם, שיהיה בשלב הראשון ללא עלות, תספק מטריסלף מדיום תמיכה להדפסת חומרים ביולוגיים בתלת ממד, אשר ישמש את התאגיד ועובדיו לצרכי בחינת שימוש בחומרים אלו למוצריה הקיימים או לפיתוח מוצרים חדשים.
לפי הודעת החברה נמסר מטריסלף תוכל לשמור על הבעלות כמו על הקניין הרוחני שיווצרו כתוצאה מהשימוש המותר בחומר והתאגיד לא יהיה רשאי להשתמש בו או להעבירו לצד שלישי כלשהו. כמו כן, התחייב התאגיד שלא להעביר את החומר לצד שלישי כלשהו לשום מטרה אלא בהסכמה כתובה מראש של החברה.
לדברי ד"ר אסף טוקר, מנכ"ל מטריסלף: "אנו שמחים וגאים להתחיל בעבודה עם הצוות בתאגיד הבינלאומי לקידום רעיונות משותפים העומדים בחזית הטכנולוגיה של עולם הרפואה והמדע. חברת מטריסלף רואה בהסכם הישג כביר בדרך למיצובה כשחקנית מפתח בשוק ההדפסות בתלת מימד המוערך במיליארדי דולרים".
לדברי פרופ' טל דביר, מייסד החברה והמדען הראשי: "ההסכם עם התאגיד הבינלאומי מהווה הגשמה של חזון החברה לשילוב כוחות עם החברות המובילות בעולם לצורך קידום ופיתוח טכנולוגיות חדשניות בתחום הדפסה תלת ממדית של רקמות ואיברים. זה כבוד גדול ואנחנו מלאי ציפייה לקראת העבודה עם מעבדת פיתוח טכנולוגיות פורצות דרך של התאגיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה